Nieuw hier

rafal

Hoort erbij
19 mei 2015
25
0
0
Goedendag allemaal ben nieuw hier
Mijn naam is Rafal ben 24 jaar kom uit Spijkenisse
Vorige week een is200 met 1ufze gekocht
Met wat werk
Wil deze graag op kenteken krijgen als v8

Mocht er iemand ervaring mee hebben
Tips zijn van harte welkom
 
welkom Rafal

hadden we daar niet laatst een filmpje van ? een blauwe IS met V8
 
  • Leuk
Waarderingen: rafal
No Title
 

Bijlagen

  • photo3591.jpg
    photo3591.jpg
    66,5 KB · Weergaven: 43
  • photo3592.jpg
    photo3592.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 43
Ben op dit moment bezig met de auto klaar maken voor rdw keuring waar ik echt tegenop kijk
 
leuk om de zelfde motor te zien in een IS , ik heb nl ook een 1uzfe
maar je hebt een kenteken , moet hij nog rdw gekeurd worden dan ? werkt alles , ABS , emissie enzo ivm de leeftijd
als het erop zit moet het werken scenario

mooi project :thumbsup:
succes met de keuring !
 
  • Leuk
Waarderingen: rafal
Ja alles werkt auto rijd perfect
Voorzien van een Bc racing schroefset
Alleen de uitlaat moet nog aangepast worden aangezien er nu helemaal geen demper tussen zit van voor naar achter :p
 
Kom je misschien naar de meet als de auto goedgekeurd word ?
Ik bedoel dit is toch wel een bijzonder exemplaar.
Kan die samen naast die van Been met zijn LS, ook zo'n vermogens monster 😝
 
Staat op dit moment nog als v6 op kenteken sc400nl
Wil me auto niet kwijt bij een controle
 
Ja tuurlijk kom ik langs hoop dat tie dan als v8 op kenteken staat is hier toevallig iemand die dit al gedaan heeft is v8 bij de rdw laten keuren?
 
welkom rafal! je naam komt me bekend voor, volgens mij heb ik je een keer proberen te helpen met een starlet KP60 body... leuk project dit! Ik denk dat jij de eerste bent die dit gaat doen bij RDW, ik weet wel van jongens die dit hebben gedaan met een starlet (4efte erin gehangen), blijkbaar valt het wel mee, maar denk dat je auto ook nieuwer is dus dan KAN het zijn dat ze strengere regels hanteren... wanneer ga je dan voor de keuring??

SC400nl bij een bepaald procent aan vermogenswinst (hoeveel precies weet ik niet) zul je naar de rdw moeten om dit op kenteken te laten zetten anders ben je illegaal aan het rijden met alle gevolgen van dien...
 
Hey mlcoolj

Ja klopt ik heb op dit moment een

Starlet p8 4etfteook op kenteken maar voor 1998 is het allemaal veel makkelijker

Heb ook een starlet kp60 5 deurs met 4age blacktop

En nu de lexus maar deze js uit 2000
En waarschijnlijk moet ik dan naar Lelystad voor de testbaan
 
lelystad is wel weer jammer... daar zitten echt van die mierenn... gebruiker hier moest er ook heen met z'n altezza, werd afgekeurd op de knop van mistlamp achter, omdat deze geen tekening van een lamp erop had...
 
  • Leuk
Waarderingen: rafal
Welkom en succes dan hiermee Rafal! En och, komen ze thuis in ieder niets tekort qua n......
 
  • Leuk
Waarderingen: rafal
Welkom Rafal.

Respect voor je project (en)!
Hopelijk zijn die jongens in Lelystad van te voren aan hun trekken gekomen zodat ze de dag van jouw keuring niet te hoeven mierenn....
 
  • Leuk
Waarderingen: rafal