Nieuw hier

LaelDW

Nieuw hier
2 jul 2012
12
0
0
Hallo allemaal,

Ik ben La?l 19 jaar ( wordt 20 in oktober :D ) en woon in Temse ( Belgi? ) voor de mensen die dit totaal niet weten liggen, het is vlakbij Sint - Niklaas , en ongeveer 20mins van Antwerpen :p. Ik werk bij men vader in de zaak ( parketvloeren/laminaat/plafondbekleding etc... ).

Ik heb tot een goeie maand geleden altijd met een IS200(bouwjaar 1999) gereden, heb hem weggedaan omdat ik eigenlijk eens iets nieuws wou :P . Heb dus een IS250 ( bouwjaar 2006 ) aangeschaft en ben er heel tevreden van. Ik was aan het twijfelen tussen een IS250 of een RX 400H ( exact zelfde model als mijn vader de zijne ), uiteindelijk ben ik voor de IS gegaan omdat die iets sportiever was :p. Foto's zal ik pas binnen een goede 2weekjes ongeveer erop kunnen plaatsen want ben momenteel met men ouders op vakantie, men vader zijn RX kan ik dus wel foto's van nemen moesten jullie ge?nteresseerd zijn :p.

In de toekomst zou ik wel een paar veranderingen willen doen aan men IS250, maar ben nog niet zo zeker van wat allemaal :) .

Welkom! :hi:

Op je 19e al een IS250? :O Ik moest het toen nog met een fiets doen en vervolgens met een doorgeroeste CRX...

hahah welkom hier! dat doe je goed!! dus rond je 30e zul je in een isf rijden? goed bezig! Foto's vinden we altijd leuk, ook van de RX! Veel rijplezier en veel plezier hier op het forum!

Metalfreak zei:

Op je 19e al een IS250? :O Ik moest het toen nog met een fiets doen en vervolgens met een doorgeroeste CRX...

Dankje, en ja ik werk al sinds men 16 op leercontract in men vader zijn zaak, school interesseerde me niet echt, niet dat ik het niet aankon ofzo maar ik wou liever met men handen werken :p. Niet dat je met dat leercontract zo veel verdiend hoor, maar na 4jaar sparen, loopt het bedrag toch al wel wat op :p. En ik gebruik nog steeds men fiets voor naar de bakker enzo te gaan, er is niets mis met een goede fiets :D!

Veel plezier op 't forum en proficiat met de auto! :rulez:

Btw, je hoeft je niet te verdedigen hoor, je werkt er kennelijk hard voor ;)

GPS-10 zei:
Veel plezier op 't forum en proficiat met de auto! :rulez:

Btw, je hoeft je niet te verdedigen hoor, je werkt er kennelijk hard voor ;)

Dankje, en ik probeerde me niet te verdedigen, maar meer op een niet zo lange manier uit te leggen hoe het komt dat ik het kon betalen gewoon ter info :p. Het is een zeer fijne auto, maar hij mocht wel iets sneller zijn voor me if you know what I mean :mrgreen:

Wees welkom :)

Zow, hard gewerkt en dan is dat een erg mooie beloning.

Kom ik aan met een Marbella op m'n 19e :O

Dankje allemaal :).

Morgen even de RX van men vader kuisen want van al dat rondtoeren hier in Portugal is hij tamelijk smerig :p. En daarna zal ik wat foto's uploaden zoals beloofd :D.

hoi welkom,
dan ga ik je wel eens tegen komen. trouwens succes met je aankoop.
lexus 220d en is 200 rijder(van de vrouw) uit bornem

cruzcampo zei:
hoi welkom,
dan ga ik je wel eens tegen komen. trouwens succes met je aankoop.
lexus 220d en is 200 rijder(van de vrouw) uit bornem

Toevallig niet de lexus die niet ver van het station staat in Bornem :p?

Ik heb je al gesproken, maar in ieder geval welkom!!!

Post eens wat pics!! :P

En hier kan je ook al je vragen kwijt hoor!

LaelDW zei:
Metalfreak zei:

Dankje, en ja ik werk al sinds men 16 op leercontract in men vader zijn zaak, school interesseerde me niet echt, niet dat ik het niet aankon ofzo maar ik wou liever met men handen werken :p. Niet dat je met dat leercontract zo veel verdiend hoor, maar na 4jaar sparen, loopt het bedrag toch al wel wat op :p. En ik gebruik nog steeds men fiets voor naar de bakker enzo te gaan, er is niets mis met een goede fiets :D!

Gewoon genieten, je hoeft niets uit te leggen :)
Het gaat om je eigen, je hebt er hard voor gewerkt. Dus genieten, deel het genieten met ons.
Foto's bijvoorbeeld :)

En welkom uiteraard !

Zoals beloofd komen de foto's van de IS er op als ik terug ben van vakantie, en die van men vader zijn RX vandaag :D, eindelijk een deftige camera gevonden en een wasplaats :p