Nieuw in Lexus

Gefeliciteerd, maar het is gebruikelijk om even de kleur van exterieur en interieur te delen, leverdatum, locatie, pincode en creditcard gegevens te delen.

Haha, maar super leuk dat je er een besteld hebt! Het lijkt mij echt een gave bak om in te rijden. Ik rij zelf een RX450h+, wat ook geen straf is.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me en Bobusa
Gefeliciteerd, maar het is gebruikelijk om even de kleur van exterieur en interieur te delen, leverdatum, locatie, pincode en creditcard gegevens te delen.

Haha, maar super leuk dat je er een besteld hebt! Het lijkt mij echt een gave bak om in te rijden. Ik rij zelf een RX450h+, wat ook geen straf is.
Waar gaat je voorkeur naar uit denk je? RZ of RX?

Waar gaat je voorkeur naar uit denk je? RZ of RX?
Ik heb niet in een RZ gereden, maar de plugin electrische aandrijflijn vind ik al geweldig van de RX. De RZ zal denk ik de overtreffende trap zijn ivm dat deze zo het vermogen electrisch heeft en niet zoals de RX gedeelte. Voor mij is de RZ niet praktisch.

Ik rij meerdere keren in de maand flinke afstanden en ik wil niet langs de weg staan wachten om mijn auto op te laden. Ook heb ik kinderen waarvan er eentje mij in lengte al bijna heeft overtroffen. Als laatste zeul ik vaak rommel mee in de auto. De RX is mijn auto, helaas heb ik de net niet RX. Mijn variant is de executive, zonder ML. Achteraf had ik liever de president line gehad. Maar ja wie weet een nieuwe generatie RX, dat ik dan een president line koop. (Moet ik wel het geld hebben en even sparen).

@Jan v S, dank je voor het zout 😅