nieuw lid na gezellige meeting de meern

Rolan groeneveld

Nieuw hier
4 mrt 2014
6
0
0
ik ben Rolan Groeneveld 21 jaar en kom uit Hattem
en ben sinds vorig jaar augustus eigenaar van een lexus IS 250 uit 2008

aanpassingen tot nu toe:

-led interieur verlichting
-led stadslicht
-gele mistlampen
-RVS middenpijp (EPS uitlaten)
-eibach verlagingsveren (nog te hoog)
-SIX preformance alu wielmoeren

aanpassingen nog te doen:

-schroefset
-usb aansluiting
-red outs
-raamspoiler+kofferbak
-bumperlip (misschien)

aanpassingen waar ik graag wat tips/websites voor zou willen weten:

-usb
-red outs
-en misschien hebben jullie nog wel een leuke kleine aanpassing als idee

epiqmc.jpg

33jnszq.jpg

SIX wielmoer
30ihmvp.jpg

o0q9lv.jpg

kado van een jaloers iemand toen ik hem net een paar weken had dus meteen maar complete voorzijde en rechterkant laten spuiten
7307bp.jpg

het moment van aanschaf samen met mijn vorige auto gekocht op mijn 17 en 2 jaar met plezier in gereden
2hp0e12.jpg

15dudmr.jpg

uitlaat
24g9kkp.jpg

oqw1e0.jpg
 
Hoi, en welkom! Leuk dat je geregistreerd bent! Erg mooi die foto! De auto's zien er ook goed uit ;) USB kan het makkelijkst via of een vaistech medialinq systeem of (veel duurder) flyaudio.

Redouts zijn simpel via ebay te bestellen. Deze link is ok: http://www.ebay.nl/itm/06-08-LEXUS-I...item564c442d85

Hou er rekening mee, dit komt uit de VS, dus waarschijnlijk meer dan een maand heeft het wel nodig om te arriveren. Deze zijn voor het pre-facelift model (modeljaar 2009), welke je ook hebt als ik het goed zie (Achteruitrijverlichting niet in L vorm en knipperlichten niet in spiegels)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rolan groeneveld
No Title

Oh en als je uit gekkigheid niet meer weet wat te doen hier is nog een ideetje vooropgesteld dat je nav hebt...
 

Bijlagen

  • photo2529.jpg
    photo2529.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 53
  • Leuk
Waarderingen: Rolan groeneveld
Heeft iemand ook een precieze link voor de vaistech module? Heb een Mark levinson installatie en hoe zit het met de betaling BVD
 
Laatst bewerkt:
Yup voor de fanatici die en achteruit en vooruitrijcamera op hun nav willen. Vereist wel veel ervaring in elektronica maar je ziet, het is al eens gedaan.
 
Kan mijn weg nog niet echt vinden op de website van vaistech en hoe zit het met de betaling?

Toevallig ook mensen die achteraf instaplijsten met verlichting hebben aangeschaft?
 
Dit is de linq naar het product: http://www.vaistech.com/products/mlp/mlp.php

Je kan via hun livechat contact met ze opnemen. Maar volgens mij kan je dit ook via Lexus Rotterdam doen. Als ik mij het goed herinner hebben zij mogelijkheden dit systeem te bestellen. Maar zeker weten doe ik dat niet.
 
Maar wat heb je in jouw auto? Heb je fullmap navigatie, of niet? Heb je Mark Levinson? Oplossingen zijn namelijk erg anders. Heb je Mark Levinson, dan zou ik zeker voor Vaistech gaan. Heb je geen navigatie dan kan je het beste voor een flyaudio systeem gaan. Heb je wel navigatie maar geen Mark Levinson, dan is het afwegen maar zal vaistech medialinq waarschijnlijk de goedkopere optie zijn.
 
Heb een Mark levinson installatie
Maar wat heb je in jouw auto? Heb je fullmap navigatie, of niet? Heb je Mark Levinson?
Zal zo ff de website van pearle opticiens erinplakken.

Gewoon mailtje sturen naar vaistech. Aan de bron vaak het goedkoopste en kunnen ze je evt. helpen met extra's als HDD of ipod/iphone kabeltje.
Of je moet dit durven
http://www.ebay.com/itm/Vaistech-Me...552?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4adf1afc20
(en hij moet willen versturen naar NL)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rolan groeneveld
Ships .... ik heb hem via Ebay gekocht, kwam in totaal dus nog een kleine €75,- bij aan ,verzenden, inklaren en btw....