Nieuw op dit forum

PK450H

Nieuw hier
2 jul 2012
1
0
0
Na 2 IS 250's en een misstap in de vorm van een BMW 535D (10 maanden was genoeg) :P nu in de nieuwe GS450H. (Edition) Blij dat ik weer terug ben. Wat een vliegend tapijt. Snel, hyper comfortabel. Sportief als je een keer wil beesten. 3 weken oud en 4200 km ervaring.
Heerlijke auto. :worship:
 
welkom op het forum!

beste misstap jah ;)

heb je wat meer info of foto's van je GS! daar zijn we dol op :D
 
Ach, zo'n dwaling zet alle criteria weer op scherp ;)

Welkom op het forum en proficiat met de aanwinst :rulez:
 
Sommige mensen doen een moord voor een 535D, sommige mensen noemen het een dwaling :D


Welkom en wederom veel plezier met je Lexus!
 
Met alle respect voor het merk Lexus maar een BMW 535 D een mindere auto noemen? Dat lijkt mij een beetje over the top, vertel. :D
 
:) welkom :)

De vorige 5 serie vond ik een slechte afwerking hebben. Binnenin voelde hij op sommige plaatsen wat goedkoop en summier aan. De huidige heb ik (nog) geen ervaring mee.

GS450h, tja, meer hoeft eigenlijk niet gezegd te worden. De beste Lexus tot nog toe in mijn ogen.

Hoe dan ook, welkom op het forum. :hi:
 
Hube zei:
:) welkom :)

De vorige 5 serie vond ik een slechte afwerking hebben. Binnenin voelde hij op sommige plaatsen wat goedkoop en summier aan. De huidige heb ik (nog) geen ervaring mee.

GS450h, tja, meer hoeft eigenlijk niet gezegd te worden. De beste Lexus tot nog toe in mijn ogen.

Hoe dan ook, welkom op het forum. :hi:

Mijn vorige manager had zo'n nieuwe 5-serie, na 3 maanden zei hij al: "Als die nu nog ??n keer terug moet naar de garage, dan mogen ze 'm houden..."


Maar welkom :hi:
 
Welkom bij het Lexusforum en gefeliciteerd met je aanwinst. Ik ken de 5-serie ook maar die kan niet tippen aan de 450!! :D
 
de F10 vind ik niet heel veel beter qua afwerking.. op sommige punten laten ze helaas nog wel veel steken vallen, De GS450H doet het echt in bijna alle fronten beter.. behalve de deurhendels, deze mogen van mij wel van alu zijn! :)

Maar verder super toffe bak de GS450h je maakt ons jaloers!