Nieuw op het forum

HybridHero

Nieuw hier
13 mrt 2025
4
14
3
Hallo mede Lexus rijders,

Heb me nieuw aangemeld op dit forum nadat ik het al struinend/zoekend naar wat Lexus content op het internet tegenkwam.
Rij zelf nu bijna 5 jaar naar volle tevredenheid een Lexus NX 300h. (B.j. 2015), 2e hands als import auto uit Italië gekocht bij een Toyota dealer. Hiervoor Nissan en Mitsubishi gereden, maar wilde de stap naar een hybride en luxere auto maken. En dan is voor een Aziatische autoliefhebber maar één optie mogelijk: Lexus!
Voor een gezin met 2 kids is de Lexus ideaal, en een prachtauto. En die stilte in de auto als je rijdt... geweldig!

Ik heb de auto na aankoop naar eigen smaak een beetje aangepast. Een F Sport grille op de kop getikt en gemonteerd i.p.v. de standaard grille. En erna ook nog dito zwarte zijspiegelkappen, ook voor de F Sport look. De achter- en zijruiten had ik al met folie decent laten blinderen uit de onderhandelingen destijds bij de aankoop.

Een 2-tal foto's bijgevoegd.
Ik zal het forum zeker volgen in toekomst, en... wellicht heb ik wel een vraag die hier in toekomst beantwoord kan worden. Groeten!

Bijlagen

• 20240726_144318.jpg
    20240726_144318.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 33
  • 20220507_151111.jpg
    20220507_151111.jpg
    812,5 KB · Weergaven: 32
Welkom, de NX is een heerlijke fijne wagen is mijn persoonlijke ervaring. Mooie foto met de bergen op de achtergrond 👍

• Leuk
Waarderingen: HybridHero