Nieuw Speelgoed!

Keessie

Nieuw hier
15 jul 2013
5
0
0
Dan ook maar even voorstellen....
Een van de weinige dames hier, maar wel een Lexus fan.

Sinds een sept 2012 een CT200h. Hiervoor Astra en Passat. En ondanks minder capaciteit doet ie in rijcomfort in iedergeval echt niet onder voor de Passat.
Dat geruisloze vind ik echt zo heerlijk! Ik zit me nu echt wezenloos te storen aan de herrie in andermans auto.
Zakelijk karakter, klassiek maar toch een beetje sportief.
Ok, het is niet de allersnelste, maar mag toch niet klagen. Kan er nog steeds lekker mee scheuren!
Laatruimte aan de krappe kant, maar ja, meer dan een hele collectie schoenen gaat er vaak toch niet in.

Ik ben blij met mijn speelgoed...!
 
Welkom op het forum Keessie!

Bedankt voor je intro en veel speelplezier gewenst met de CT ;)

Btw, foto's van de CT, inclusief schoencollectie, zijn uiteraard meer dan welkom :P
 
Welkom hiero op het forum.
Have fun met je ct en voor vragen en antwoorden kun je hier natuur ook terecht.
En we zijn gek op foto's haha
 
bij deze dan!
zwart met red lava bekleding.
de kofferbak met mn collectie schoenen zal ik jullie maar besparen. Maar zelfs mn veiligheidsschoenen en snowboots van de wintersport staan nog achterin :roll:

vragen kom ik nog wel op... na bijna een jaar nog niet uit alle knoppen...
blijf toch een vrouw ;)
 

Bijlagen

  • lexi.JPG
    lexi.JPG
    121,7 KB · Weergaven: 51
Hoi Keessie,welkom op het forum. Mooi interieur hoor! Ziet er strak uit. Fijne kms gewenst met de Ceetee :)
 
Welkom hier Keessie, en veel plezier hier en met de CT, maar dat gaat al prima als ik het zo lees.
 
LOL, nu je het zelf aanhaalt... Ik kwam dit tegen:
Rood moedigt een verlegen persoon aan zich te uiten en brengt actie in uw leven. Rood verzacht stijve spieren en gewrichten en het werkt als versterkend middel voor iedereen die gemakkelijk verkouden wordt. Draag rode sokken indien u last heeft van koude voeten

Of dit:
Onderzoek naar de samenhang tussen kleur en psychologie roept veel verwachtingen op, maar lost er weinig in.

Misschien wil je er zelf nog iets over zeggen? :P