Nieuw speeltje...

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Vorige week de Porsche ingeruild voor iets totaal anders. Was 2 weken geleden naar keuring geweest met de 911 en kwan tot de vaststelling dat ik er in 2015 de volle 1300km mee gereden had. Gezien de vaste kosten (verzekering en rijtaksen kan ik beter een paar weekends er een huren...)
Vandaar auto geruild en heb een nagenoeg nieuwe Jeep Wrangler. Vandaag de Wrangler gaan ophalen is een 2013 met 14.000km). Automaat, automatisch airco, hard en softtop,... En knalrood
Eerste rit viel wel mee - we kunnen terug een paar plezier hebben in het weekend
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Wat de inruil betreft - helemaal mee eens. Anderzijds het is een jongensdroom geweest welke ik heb kunnen realiseren. Moet ook zeggen dat ik sinds een jaar of 2 schrik gekregen heb van de auto zelf (oud geworden zeker ?). Rij al een tijdje geen circuit meer noch uitstapjes naar Duitsland

Wat de kilometers betreft. Ik denk van wel, zo ben ik gisteren naar kantoor gereden ermee, iets wat ik nooit gedaan zou hebben voordien.

Dit gezegd zijnde - is een schitterende auto en stukje mechaniek. Jammer dat ze sinds de 996 zoveel motorische problemen (iets wat ik niet heb meegemaakt moet ik wel zeggen)
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Maak ineens een link met de aanslagen op 11 september (nineeleven) alhoewel ik denk dat de Suzuki swift meer imago schade heeft opgelopen
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Wat de inruil betreft - helemaal mee eens. Anderzijds het is een jongensdroom geweest welke ik heb kunnen realiseren. Moet ook zeggen dat ik sinds een jaar of 2 schrik gekregen heb van de auto zelf (oud geworden zeker ?). Rij al een tijdje geen circuit meer noch uitstapjes naar Duitsland

Wat de kilometers betreft. Ik denk van wel, zo ben ik gisteren naar kantoor gereden ermee, iets wat ik nooit gedaan zou hebben voordien.

Dit gezegd zijnde - is een schitterende auto en stukje mechaniek. Jammer dat ze sinds de 996 zoveel motorische problemen (iets wat ik niet heb meegemaakt moet ik wel zeggen)


dan begrijp ik de keuze , is inderdaad voor vele een jongensdroom om een 911 te bezitten en te kunnen rijden
heel veel plezier met je nieuwe aanwinst :rulez: