Nieuw

jwi

Nieuw hier
2 mrt 2011
5
0
0
Mijn naam is Jur Windhorst (53) en ik ga over ca 1 maand voor het eerst Lexus (CT200H) rijden.
Deze leaseauto wordt mijn eerste hybride, vrijdag as. ga ik hem bekijken bij Louwman in Rotterdam
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
welkom welkom hier , en het zou mooi zijn als je je ook aanmelde voor de lexus meeting van 28-5-2011in dongen, dan kunnen we die nieuwe Hybride Bommen mooi bewonderen :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Welkom mede CT rijder, :hi:
onze CT FE (nr50) wordt 10 maart afgeleverd in Breda, heb nog wel de chrome side moulding besteld, oftwel de chromen strips onder aan de deur a la GS van nu, staat mooi met donkerbruin!! denk ik,..... niemand heeft dat nog en kan ook niet bekeken worden en dus misschien weer 334 euris door het putje,........ :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier! zoals Joop al zei.. er is een meeting. Misschien handig om een linkje erbij te plaatsen ;) viewtopic.php?f=1&t=918 de meest actuele lijst staat op de laatste pagina, als je mee wilt doen, copieer deze en voeg je naam toe!

Wens je veel plezier met je CT! heb die maandag al mogen bewonderen bij de dealer en die is een hele mooie auto!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :hi:

Heel veel plezier ermee! Hybride rijden zal wel even wennen worden, zeker die CVT, maar die zit tegenwoordig ook al in de modernere Audi's en VW, en dat zijn geen hybrides :)