nieuw

gert is200

Nieuw hier
20 apr 2011
3
0
0
hallo!

hier ff in de voorstel ronde!

ik ben Gert, ik rij al ditk 2 jaar een IS200, en was nu internet wat aan et afstruinen omdat ik wel benieuwd was hoe hoe het zit met de tunings mogelijkheden van de IS200! ik had hier en daar al gehoord dat de 2JZ-GTE motor uit de supra wel een goed idee was?!
wie tips en idee?n heeft, ik houd me aanbevolen :D ik ben benieuwd!

grtz Gert.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus forum. Tuning's dingen voor je IS weet ik niet zoveel, ben ook nog bezig met kijken. Succes met zoeken.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier! Je hebt zelf een alternatief voor de motor genoemd... verder (als je het een beetje OEM wilt houden) kun je de TRD Altezza voorbumper en de Altezza skirts plaatsen...
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

Welkom hier en su6 met de tjoening;)

Ene :photo: van voor en na de bumper setjes als ze erop zitten;)

Gr Ronald
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Welkom op het forum,

2JZGT is supermotor, alleen jammer dat je geen IS300 hebt. Trouwens als je wilt sleutelen aan je IS200 wordt dat geen goedkope oplossing, vaak wordt de motor wel ingebouwd maar vergeten we de remmen en de wielophanging.

Goedkoopste oplossing is een 1G-GTE of 1G-GZE inbouwen, jouw blok is een 1G-FE, dus dat kan makkelijker,en als je iets opzoekt over deze blokken en vermogens, origineel leveren ze niet al te veel vermogen maar de 1G-GZE kan met andere poelies tot superwaarden komen. :hi:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Mocht je aan een leuke TTE compressor kunnen komen, dan is het ook leuk :)
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Je ophanging kan het vermogen wel aan. Remmen kan je doen door performance remblokken en schijven te nemen. Als je nog gelds overheb na de swap kan je ook kijken voor een bigbrake systeem.

Ik had deze set op mijn Mr2 sw20.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BIG-BRAK ... 1856wt_941

Voorschijven zijn als ik het goed heb van een Supra. 335mm diameter zijn de schijven.
 

gert is200

Nieuw hier
20 apr 2011
3
0
0
Bedankt voor de tips tot nu toe!

Ik bedoel dan voornamelijk motorische tuning dus die bumpers vind ik geen hoofdzaak ;)
Qua uiterlijk, ik heb em 3cm verlaagd kofferklep gecleand op het Lexus logo na en een m3 spoilerlip op de klep! Verder heb ik 18" liggen die er zo snel mogelijk onderkomen :) foto's volgen zsm..

Maar wat de motor tuning omgaat, heb ik eenmaal het idee in m'n kop dat ik er graag de 2jz-gte moter in wil, en als dat 1X in m'n koppie zit gaat dat er heel moeilijk uit.. Ghehe.. Maar voor ik dat doe wil ik eerst wel de mogelijkheden en de moeilijkheden wat op'n rijtje zetten.. ik bedoel de motor zit er zo in lijkt mij.. (moet passen toch?) Maar dan komt de ecu de brandstofpomp de aansluiting naar het dashboard weet ik veel allemaal;p en waar haal ik zo'n motor weg? Heb al wel wat gevonden maar ist ook verstandiger om een schade supra op de kop te tikken? Als jullie verder nog tips, idee?n of adressen hebben, ik hoor et graag!!! :D

Alvast supra bedankt!! ;). Grtz Gert.