Nieuw

PrtPrt

Hoort erbij
20 mei 2012
86
1
0
Hallo,

Ik ben Louis, 26, en vanaf donderdag a.s. in het bezit van een IS200 Exec. uit 2002.

Ben al geruime tijd aan het kijken voor een auto, en kwam per toeval op Lexus uit. Omdat mijn voorkeur Japanse auto's geniet en de proefrit en de staat van de auto nagenoeg perfect was, is de keuze dan snel gemaakt.

Ik hoop hier wat technische informatie te vinden en flink wat te leren over de IS200.

welkom op het forum! :)

heb je dan nog meer japanse auto's in je bezit gehad?

en veel plezier met je IS!! nog plannen ermee?

Dit wordt mijn 2e auto, 1e was een Corolla uit '86 (geen AE86 jammer genoeg).
Verder vanuit thuis uit met een Micra (K11) rondgereden in mijn studentenperiode.

Sinds september geslaagd (HTS Autotechniek) en vast werk, dus nu pas serieus op zoek naar een auto.
Ik was aan het kijken voor MB 190e 2.3-16v, Supra mkIV, R34 en dat soort pretauto's. Maar bij de "aanbevolen auto's" stond in 1x ook betaalbare Lexussen tussen, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Qua plannen, niet veel.
- Zwarte velgen, originele worden wintervelgen
- Dubbel DIN radio/dvd/navi
- Parkeersensoren

Mocht het nodig zijn dan nog verbeteringen in de ophanging, maar dat moet ik nog allemaal even inlezen.
Motorisch ga ik niet eens aan beginnen, dan had ik simpelweg een andere auto moeten kopen.
Ik heb deze gekocht met het oogpunt op luxe en fatsoenlijk mee kunnen rijden in het verkeer.

Maar ja, als het virus ??nmaal heeft toegeslagen... wie weet

PrtPrt zei:
Ik heb deze gekocht met het oogpunt op luxe en fatsoenlijk mee kunnen rijden in het verkeer.

deze missie is in ieder geval geslaagd

en de rest....ja.. je weet maar nooit. :p

Welkom :)

TTE compressor, altijd te proberen, voor later :)

Toch eerst ff de batterij vervangen zou ik zeggen. Ze gingen bij mij regelmatig gelijktijdig leeg. Hadden nog wel genoeg kracht om het rode lampje te laten branden.

Inderdaad, het waren de batterijen. Wel toevallig dat ze het allebei deden bij het bedrijf en thuis allebei niet. Mooi samen de pijp uit.

Nu lekker de wittebroodsweken in.
Verbruik is na 1 tank meten 1:9,5 , en dan heb ik niet bepaald op zuinig rijden gelet.