Nieuwe banden

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Vandaag de winterbanden er onderuit, gezien de huidige buitentempratuur was dit iets aan de late kant.
Mijn set zomerbanden waren aan vervanging toe, vooral achter reed ik op '' Gladiaals ''

Nu reed ik altijd met Michellin's maar op aanraden van mijn Locale Bandenboer SWINDRECHT-BANDEN, deze maal gekozen voor Toyo Proxes C1S

http://www.toyotire-benelux.com/tire/pattern/proxes-c1s

De eerste kilometers gereden vandaag en wat een stille band zeg

Komende week een weekje naar het oosten des land's
een paar dagen er tussen uit en lekker rond toeren in mijn Lexus :hi:

Daarna kan ik mischien een uitvoerig ervarings-verslag van mijn nieuwe banden geven
 

Speedy J

Actief
27 mrt 2012
169
134
43
Dat is ook toevallig :D

Vorige week de winterbanden eronder weg en was ook toe aan nieuwe banden. Had geen zin in Yokohama's of Dunlops, die ik er eerder onder liet zetten en heb ook gekozen voor deze Toyo's lol. Wat een prijsverschil en de kwaliteit lijkt erg goed, afgaand op productinfo en reviews.

Ze zijn inderdaad erg stil. Moest vandaag in Duitsland zijn en ook op hoge snelheid (200+) voelt het prima. Ik ben heel benieuwd hoe ze zich houden.

(nu alleen de veerpoot links nog vernieuwen...)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
De eerste duizend km. met de nieuwe banden gereden, zover ik kan beoordelen een perfecte band die nog stiller is dan de Michellin's.
Nu maar hopen dat deze net zo slijtvast zijn als de Michellin's, deze hebben trouwens de neiging om als ze oud worden te gaan "zingen" , dacht dat mijn achterwiellagers aan vervanging toe waren maar met de Toyo's is dit geluid helemaal weg.
:)
Kortom een band die ik iedereen kan aanbevelen