nieuwe ct200h rijder

lexuspoor

Nieuw hier
29 dec 2011
8
0
0
Hallo forumleden van lexus,

Ik ben John en ga als alles mee zit en wie ben ik om daaraan te twijfelen eind deze maand mijn nieuwe, zwarte, CT 200h BL in ontvangst nemen. Op dit moment geniet ik nog van mijn RAV4 Xstyle automaat. De keuze van een Lexus is oorspronkelijk gelegen in het feit dat Toyota geen hybride (Prius/Auris) kon leveren waar een fietsendrager op kon met een noodzakelijke verticale druk van 60 kilo. Eigenlijk wel raar om een keuze van een auto te bepalen op basis van uiteindelijk een verschil van 10 kilo verticale druk. Helemaal vreemd wordt het als je later de tekst leest op pagina 294 van de handleiding..............Overigens heeft de importeur daar goed op gereageerd. Gaande de wachttijd ontstaat er dan toch een chemie met de CT200h. Zeker niet in de laatste plaats door alle info en het enthousiasme welke mij via dit forum heeft bereikt. Mijn nieuwe bolide wordt uitgifte gereed gemaakt door Lexus-Zwolle van wie ik vandaag de menukaart mocht ontvangen. Uiteindelijk zal mijn Toyota-dealer in Waddinxveen mijn auto daadwerkelijk afleveren en onderhouden. Waarom geen Lexus-dealer/Red Carpet??? Welnu ik ben uitermate tevreden over de service van mijn huidige Toyota dealer en bovendien scheelde de inruilprijs van mijn RAV4 ettelijke duizende Euri. Als priv? rijder is dat niet te verwaarlozen. Bij dit forum zal ik overigens meer een consumptieve rol vervullen dan dat ik u met allerlei wetenswaardigheden rond de CT200h zal verrassen. Ik vond het alleen netjes mij toch even te introduceren.

Met vriendelijke groet :hi:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Nou iig Welkom op Het Lexus Forum. Alvast veel plezier met je CT.
Ik dacht altijd dat toyo-dealers geen lexussen mochten onderhouden. Maar zal me daarin wel vergissen.
Geniet van de fijne kilometers in de CT. :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
De keuze van een Lexus is oorspronkelijk gelegen in het feit dat Toyota geen hybride (Prius/Auris) kon leveren waar een fietsendrager op kon met een noodzakelijke verticale druk van 60 kilo.

Die heb ik nog niet eerder gehoord, maar ik vind het een uiterst gegronde reden :p

Welkom op het forum!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!! en we hopen natuurlijk ook een leuke bijdrage van jou :D bv leuke foto's in de toekomst!