Nieuwe eigenaar Lexus LS430 2001

  • Onderwerp starter Onderwerp starter xlr8
  • Startdatum Startdatum

xlr8

Nieuw hier
21 jun 2013
8
0
0
Hallo mede forummers, na onder andere
-Lincoln town car V8 1981
-Chevrolet Malibu V8 1980
-Lincoln Mark 3 V8 1971
-Porsche 911 3.2 1984
-Porsche 911 3.2 1985
-BMW 540 V8 1988
-BMW 540 V8 2000
-Audi A8 4.2 1997
-Audi S8 4.2 1998
Te hebben gehad en bereden nu net gekocht een donkerblauwe Lexus 430 uit 2001.
Blijft me verbazen wat kwaliteit inhoudt, geweldige auto en zo stil....
Mijn vrouw klaagt over uiterlijk, ze vindt hem niet mooi, ze heeft gelijk in vergelijking met de Audi en BMW is dit geen opvallende auto.
Maar dat is nou juist zijn kracht....prachtig, ik heb haar gezegd dat met het rijden de liefde vanzelf komt.
Inmiddels geeft ze me gelijk....
Nou even feitjes, van eerste eigenaar gekocht die altijd (!) met handschoenen erin reed een 430 dus uit 2001.
De auto heeft net de 170000km gepasseerd en na check bij lexus Arnhem bleek de auto tot in de puntjes onderhouden te zijn.
Alle rekeningen boekjes sleutels aanwezig inclusief winterset.
2 zaken niet helemaal in orde, de linkerbuitenspiegel hapert af en toe bij het instellen maar het gekke is dat hij wel op de memorystand werkt, zal dus aan de schakelaar liggen.
De regensensor doet het niet, zal eens hier op het forum checken of iemand een suggestie heeft, ja de dealer natuurlijk....
Wat ik nog wel wil is de wielen vervangen, denk aan 18" of misschien nog zelfs iets groter, past wel bij het formaat auto.
Ik zal ook op autoweek nog zaken aanvullen, daar is ook te zien dat ik onder andere de bovenvermelde auto's echt gehad heb.
Rij trouwens nu Lincoln Mark lt 2006 pick up, ook geweldig maar wel iets (!) opvallender.
Zie al uit naar meeting.....
Groet uit de achterhoek,
Peter / xlr8
 
Welkom op Het Lexus Forum, Veel plezier met je LS en we houden van Foto's :D
 
Welkom hier peter, indrukwekkend de lijst van Auto's wat je gereden hebt en rijd, veel plezier met de LS en hier op het foum.
 
Henny zei:
Het gaat de goede kant op :worship: weer een LS

welkom

Weer (!?) een LS, zoveel zijn het er inderdaad niet.....
Je hebt gelijk, ook bij zoektochten op ebay en mp staat van alles behalve voor een LS.
Nou ja we zullen maar zeggen we houden de naam hoog en ondertussen genieten met de broek aan...
 
andr? zei:
Welkom hier peter, indrukwekkend de lijst van Auto's wat je gereden hebt en rijd, veel plezier met de LS en hier op het foum.

Dank je wel, lijkt idd wel een indrukwekkende lijst maar valt wel mee.
Dat is het grote voordeel van het feit dat ik mijn hele leven al in de auto's zit en zo ( denk te weten ) selectief koop en verkoop.
 
Hube,

Ik vind die wielen van Jelmer ook wel erg mooi.
Ga volgende week nog even kijken naar een set die me voordelig is aangeboden, uitslag volgt

Zie ik nou dat zo'n schitterende Lexus-Forum sticker op de auto kan?
Dus zojuist maar even ge-Paypal-doneert..... :rulez:
 
Ja hoor bij een donatie van boven de 2 euro kan ik een sticker aan je geven. Ik kan deze eventueel per post aan je versturen. Zou je mij de n.a.w. gegevens willen pm-en in dat geval?
 
Hey welkom hiero!

Ik heb wellicht nog 19 inch velgen liggen, zie mijn voorsteltopic " vakantiewagen" De laatste foto zijn de 19 inch velgen. Je moet er van houden maar als je interesse hebt hoor ik het wel.

Greetz Kevin