Hallo allemaal,
Ik ben een gelukkige lexus eigenaar geworden(ls400) uit 1991 (km 185000)
leek me daarbei ook erg leuk en practiesch om mezelf op dit forum aan te melden, dus bij deze
ik ben Floris ben 21 jaartjes jong en al vanaf kinds afaan een auto fanaat
heb al de nodige auto"s gehad en ook wel eens een verkeerde keuze gemaakt daarom nu grondig voorzoek werk gedaan en door reacties van andere en ervaring van andere zelf ook laaiend enthousiast geworden,
Waarom lexus?
ik hab eigenlijk alleen maar positieve reacties gelezen en ontvangen
mensen die erbij zweren en het een gewelidge auto vinden
ik ben toen uiteindelijk gaan rijden met zo"n geweldige v8 en was opslag verkocht wat een luxe en comfort gewoonweg overweldigend,
ik hoop op vele jaren rijplezier maar dat moet wel lukken met een LEXUS,
en uiteraard hoop ik voor al men vragen m.b.t lexus op dit forum terecht te kunnen
Ik ben een gelukkige lexus eigenaar geworden(ls400) uit 1991 (km 185000)
leek me daarbei ook erg leuk en practiesch om mezelf op dit forum aan te melden, dus bij deze
ik ben Floris ben 21 jaartjes jong en al vanaf kinds afaan een auto fanaat
heb al de nodige auto"s gehad en ook wel eens een verkeerde keuze gemaakt daarom nu grondig voorzoek werk gedaan en door reacties van andere en ervaring van andere zelf ook laaiend enthousiast geworden,
Waarom lexus?
ik hab eigenlijk alleen maar positieve reacties gelezen en ontvangen
mensen die erbij zweren en het een gewelidge auto vinden
ik ben toen uiteindelijk gaan rijden met zo"n geweldige v8 en was opslag verkocht wat een luxe en comfort gewoonweg overweldigend,
ik hoop op vele jaren rijplezier maar dat moet wel lukken met een LEXUS,
en uiteraard hoop ik voor al men vragen m.b.t lexus op dit forum terecht te kunnen