Nieuwe GS 300h

Wildbeans

Nieuw hier
14 mei 2014
2
0
0
Sinds anderhalve week mag ik me ook voegen bij de Lexus rijders. Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar vorige week vrijdag kon ik dan eindelijk mijn Lexus GS 300h afhalen. De levering had helaas wat op zich laten wachten, vanwege het leer wat achteraf ingebouwd moest worden en het monteren van andere velgen. Maar goed dat ben je snel vergeten als je in deze wagen mag rijden. Ik kom uit een Opel Insignia Sports Tourer en dan is dit toch echt wel een paar klasse beter. Wat een rust, wat een comfort en wat een luxe!

Voor de liefhebber even wat details:

Lexus GS 300h
- Zwart Metallic (Obsidian black);
- Cognac kleur lederen interieur (met stoelverwarming);
- 12,3" scherm met navigatie;
- Parkeersensoren voor en achter;
- F-sport spoiler op kofferdeksel;
- MAK Iguan 18" Hyper silver velgen;
- Donker getinte ramen vanaf B-stijl.

Nog niet op de foto, maar ik heb deze rode vinyls op de achterlichten geplakt. Zal binnenkort even foto's maken, ook van het interieur.

Nu ik toch aan het schrijven ben heb ik gelijk twee vragen:

- Wat vinden jullie van de getinte ramen? Te donker of ok?
- Graag zou ik naafdoppen van Lexus willen hebben, zwarte. Ik kan echter nergens naafdoppen van 76 mm vinden met een chromen Lexus logo en een zwarte achtergrond. Iemand een suggestie?
 

Bijlagen

  • photo1911.JPG
    photo1911.JPG
    347,3 KB · Weergaven: 59
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    347,3 KB · Weergaven: 54
  • photo1912.JPG
    photo1912.JPG
    439,7 KB · Weergaven: 58
  • photo1913.JPG
    photo1913.JPG
    385,6 KB · Weergaven: 45
  • photo1914.JPG
    photo1914.JPG
    409,7 KB · Weergaven: 45
Heb zelf ook eBay afgestruind, maar niet de juiste maat gevonden. Dealer heeft alle maten die hij had liggen geprobeerd, maar geen succes.
Thx!
 
Laatst bewerkt:
welkom en gefeliciteerd met je aankoop , prachtige wagen in een zeer mooie kleur
is het leer en velgen later aangebracht vw bijtelling lease ? of is de GS jouw eigendom

die redouts geeft mij een idee om het op mijn SC te plakken , ziet er erg goed uit of is het alleen voor nieuwe achterlichten ?
 
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de zeer mooie auto, vind de ramen zeer mooi, geeft hem een mooie uitstraling.
 
Gefeliciteerd en welkom!, ramen vind ik goed maar ik had de voorruit ook gedaan aangezien je er 4 jaar mee kan rondrijden. (keuring)
 
Mooie auto, mooie kleur en fraaie velgen. Geniet ervan! Ramen vind ik wel te donker. Overgang lijkt abrupt, zeker in combinatie met de zwarte lak. Belangrijkste is dat je het zelf mooi vindt. En je hebt al bijstand ;)
 
Inderdaad vanwege de bijtelling. De redouts die ik via eBay had zijn specifiek voor de GS achterlichten gemaakt. Maar wellicht maakt hij ze ook voor een SC. Ik zou hem gewoon een PM sturen.
 
Welkom hier"! Geniet van de rust! Het is een heerlijke auto :) ik moet helaas nog even doorsparen