Nieuwe Lexus (CT) rijder

rushhour

Nieuw hier
23 nov 2011
8
0
0
Hallo allemaal,

Ben sinds 1 week lease rijder van de CT200h. Vorige auto was Honda Civic Hybrid. Ik heb de CT binnen 2 maanden gekregen omdat ik akkoord ging met het showmodel dat ze hadden staan. Het is de BP Pro, sienna brown, incl nav en parkeersensoren.
Ben tot nu toe erg tevreden over de auto en de combinatie met iphone werkt zo goed als perfect, zowel handsfree als muziek. Heeft natuurlijk ook te maken met wat je gewent bent.

Ben nog e.a. aan het uitzoeken hoe het moet, zoals tonen van radio zender informatie tijdens navigatie en aantal gereden kilometers voor route A of B ipv totaal kilometers.

Groet,
Rush

hoi rush!

welkom op het forum! wel lekker zo korte wachttijd en nog veel plezier met je CT! :)

Gelukkig dat het inderdaad zo kort duurde. Ik had een total loss ongeluk gehad met de Honda en moest tijdelijk in een Fiat Punto Grande rijden :O .

Eigenlijk was een BP al genoeg voor mij, maar daar moest ik weer langer op wachten.
Ik vond die 2 maanden van nu al veels te lang :D .

Ach, iedereen heeft een reden voor een bepaald merk :)

Maar veel sterkte met de CT. Mooie auto, die je waarschijnlijk veel fijne km's gaat geven.

Welkom hier en idd korte levertijd zeg! jij hebt geluk gehad! Veel rijplezier en we hopen dat je genoeg info vindt en plezier beleeft hier op het forum!

Welkom hier en veel plezier nog toegewenst! We hopen snel watvan je te horen!