Nieuwe Lexus is200 eigenaar

is200EH

Nieuw hier
21 jun 2011
3
0
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier dus laat ik mij even voor stellen. Ik ben Erik 25jaar kom uit Drenthe, sinds april TROTS eigenaar van mijn Lexus is200. Deze is donker groen metalic geboren in mei 1999 ze ziet er nog uit als nieuw, ze is nog helemaal orgineel en ik ben een beetje opzoek naar wat kleine in of uitwendige pimp asseswares om haar er echt uit te laten springen. Ik sta altijd open voor sugesties!

Vriendelijke Groeten Erik

Hoi erik, veel succes met de auto. Kijk maar eens rond, veel jongens hebben leuke dingen gedaan met hun is :)

Nou ik weet nog niet echt wat en hoe ik het wil veranderen, ik kom wel heel veel leuke dingen tegen. Maar ik ben een beetje bang dat het achteraf toch niet zo mooi staat. Waar ik wat naar zit te kijken is chroom mist lampen achter, en chroom deurlijsten ziet er op het plaatje wel mooi uit.

welkom erik!
er staan genoeg foto's op het forum om idee?n op te doen en te kijken of je het wat vindt dus succes! :rulez:

Welkom hier en surf een beetje rond en je ziet gelijk verschillende mogelijkheden :)

Hallo Erik, Welkom op Het Lexus Forum.

Damn weer meer concurrentie erbij :P om mijn IS200 meer op te laten vallen dan andere 1IS'en. ;) :rulez: