Nieuwe Lexus rijder erbij.

mark81

Hoort erbij
31 mei 2012
55
0
0
Hey allemaal,

Ik ben Mark en heb sind kort een Lexus IS 200 van 2001 gekocht. Wat een heerlijke auto is dat toch. Ik had al veel eerder zo'n machine moeten kopen.

In het dagelijks leven ben ik monteur bij Harley Davidson. Tevens vader van een schat van een dochter, nu 6 maanden oud.

Ik was al een paar weken aan het meelezen hier, maar dan toch ook maar aangemeld. Wel zo handig toch?

Groetjes Mark
 
welkom mark!

zeker handig en gezellig natuurlijk!

heb je nog wat meer info over je IS? :)
 
Het is een automaat, antraciet metallic. Executive uitvoering. Originele 5 spaaks wielen (die wel een nieuw laklaagje nodig hebben). Creme interieur. Helemaal nog standaard eigenlijk. Maar de radio gaat eruit, wat een achterhaald onding is dat zeg. De meeste van mijn CD's leest hij niet eens.
 
Hi Mark,

Welkom hier! Heb je zelf ook een Harley? :photo: van alles mag ;)
 
Welkom hier!

IK heb ook een IS200 automaat en idd wat je al zij het zijn hele fijne auto's...
Daarom ben ik ook blij dat ik deze 2,5 jaar geleden gekocht heb.
Toevallig heb ik een week geleden mijn velgen ook een opknapbeurt laten ondergaan ze zijn top :rulez: geworden.
IK zal als ik tijd heb foto's plaatsten in het IS 1gen topic.

Foto's van jou auto zou idd ook mooi zijn
 
welkom hier en hopelijk heb je nog veel plezier! :) wat reed je hiervoor?
 
Hiervoor reed ik een Chevrolet Suburban van 1985. Wel met een beetje opgepept blok. 's winters was hij perfect met de 4X4, maar vergeleken met de IS200........... Dat is eigenlijk niet te vergelijken.
Dit was em:

Foto-QU3DNHWT.jpg