Nieuwe lexus rijder steld zich voor!

averschooten

Nieuw hier
16 aug 2011
6
0
0
Goede middag beste mensen,
Ik wil me even voorstellen als (bijna) nieuwe lexus rijder.
Mijn naam is Anil, 28 jaar enik kom uit zuid Limburg.
Mijn historylijst van autos:
Alfa Romeo 145 1.4TS
Crysler PT Cruiser 2.4 GT Turbo
Cadillac CTS-V 5.7 Supercharged (LPG3)
VW Golf VI 1.2TSI (01/2011) Blue Motion < Pas met 80 tegen een boom gereden. Hier kon hij helaas niet tegen;)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Vanaf aanstaande vrijdag kan ik mijn Lexus CT200h ophalen!
Lexus CT 200h Hybrid Business Line Pro
Hard Disk Drive navigatiesysteem
Parkeersensoren v??r en achter
Metallic lak
Nappa lederen bekleding met stoelverwarming
LED koplampen
Kleur: Sienna Brown
Bekleding: Nappa lederen bekleding Ivory
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom Anil! :hi:
veel plezier vrijdag met het ophalen van je CT!

heb je nog foto's van je caddy? me oom had er volgens mij ook zo een!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, alvast veel plezier met je CT. Lang moeten wachten zeker? :O
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkomhier! en hou de CT wel een beetje heel, want er zijn heel veel mensen die er graag 1 willen, maar niet zo snel kunnen krijgen.. :)
 

averschooten

Nieuw hier
16 aug 2011
6
0
0
Bedankt allemaal!
Hier een foto die ik nog online heb staan van mijn oude CTS-V. Nu zo in de zomer maanden mis hem wel.
Maar werd megewoon te duur! Hij is in Januari dit jaar weg gegaan. Heb er twee jaar met heel veel plezier mee gereden. De LPG installatie liep wel als een zonnetje. Merkte je helemaal niks van!
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Mijn CT200h heb ik tweede week van Maart besteld. Duurde dus ongeveer 5.5 maand. Als je er bij nadenkt valt dus nog eingelijk wel mee!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
welkom, veel plezier met de CT.

En over dat vloeiend op gas lopen, herken ik ook....
die Spark loopt super op LPG .. :rulez:
 

averschooten

Nieuw hier
16 aug 2011
6
0
0
Afgelopen vrijdag heb ik mijn auto gekregen. Helaas een dikke tegenvaller. Toen ik in de auto ging zitten miste ik de muis en een schermpje in het dashboard. Er is dus wat mis gegaan bij de bestelling. Volgens de lease maatschappij was deze niet mee besteld. Alle opties heb ik telefonisch besproken. Heb dus niks op papier. De navigatie optie is dus niet mee besteld. Hij kan helaas ook niet achteraf ingebouwd worden.
Het enige wat Lexus kan doen is een TomTom vast inbouwen. Er komt dan rechtsboven de Powerknop een kapje te zitten (van leer) waar de tomtom vast in kan komen te zitten.
Het is echt balen!
Ik post deze week wat fotos!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
pff... kl*te voor je! das altijd de pest met telefonische afspraken! zo zie je maar weer dat het beste is om alles op papier te zetten! maarja daar schiet je nu niks meer mee op! ik ben benieuwd naar de foto's!!
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
welkom hiero en veel plezier :hi:
ik kom ook uit limburg kunnen we al met een aantal man samen naar de meeting rijden :hi:

een beetje jammer voor dat de navi er niet bij is gekomen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
darn.. dat is zonde.. maar moest je via de leasemaatschappij bestellen? kon je niet zelf naar de dealer?
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Welkom!!

De CTS lijkt mij ook geweldig, ook echt heel dik, en het mooie 5.7 getal.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
DAt is ook balen, maar goed ik zou altijd een bevestiging vragen....
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Maar goed dat is wel een lelijke domper op de feestvreugde.

Hopelijk doet het rijden in de CT je snel dit kleine miskleuntje vergeten.
En wees blij dat je een leaserijder bent, nu ben je er over drie jaar weer vanaf en kan je het geleerde weer in praktijk brengen bij de bestelling voor weer een nieuwe auto.

Voor de meeste particuliere rijders geldt gelijk dat ze er vijf jaar of nog langer mee geconfronteerd blijven.