Nieuwe Lexus rijder

LivedMirror

Nieuw hier
16 aug 2012
10
0
0
Goededag allemaal,

Ik wou me via deze weg even voorstellen op het forum. Mijn naam is Laurens en ik heb sinds afgelopen dinsdag een Lexus IS 200 sport uit 1999 aangeschaft. Volgende week donderdag kan ik de auto ophalen en ik kan niet wachten.

Ik heb de auto gekocht omdat ik mijn andere auto een beetje wil ontzien.
Plannen voor de auto zijn eerst alle schades mooi te herstellen en daarna wil ik een andere set velgen en misschien wat verlagen, verder komt er nog een trd grill in en ik wil later nog wat aan het vermogen doen.

Foto's volgen zo snel mogelijk.

Laurens
 
Hoi en welkom! Gefeliciteerd met de auto! Goede keuze :)
 
Welke auto heb je er nog bij dan? Dalijk rij je toch alleen maar in de IS :)
Ik bied me steeds vaker aan om te bobben merk ik al.
 
Nog een paar nachten slapen en dan....... :D welkom :hi: straks foto!! :photo:
 
PrtPrt zei:
Welke auto heb je er nog bij dan? Dalijk rij je toch alleen maar in de IS :)
Ik bied me steeds vaker aan om te bobben merk ik al.
Mijn andere auto is een Porsche 944 uit 1984. :D

Bedankt allemaal voor het warme welkom. :worship:
 
Welkom op 't forum en proficiat met de IS!

Mijn andere auto is een Porsche 944 uit 1984.
Gave oldie! :rulez:

Ik ga er vanuit dat je die flink vertroetelt, dus info en pics daarvan zijn ook welkom ;)
 
Gave oldie, heb ook enkele 944's versleten oa een gewone een S2 en als laatste een Turbo S. Vervolgens naar de oldie carreras overgegaan en rij nu met een GT3 rond (tegenwoordig meer met de Lexus) rijd er eigenlijk liever mee als met de P lol
 
De 944 is bijna helemaal origineel op de radio na. Heb ook nog een nieuwe mat nodig omdat een van de vorige eigenaren in de achterbak speakers had geplaatst.
:roll:
Foto's van de 944 komen zo snel mogelijk, moet toch deze week voor de apk. Het zou ook nog kunnen dat ik pas foto's maak als ik de Lexus heb.
 
welkom op het forum!!!

1999 is een goed jaar hoor geloof me ;) mijn lex is ook van '99
 
De foto's zijn wat vertraagd, heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Update met foto's komt zo snel mogelijk.
 
Welkom!
IS200 Sport uit '99, een uitstekende keuzen!
Heb er zelf ook een sinds een week of 2. Wat een heerlijke wagen!