Nieuwe Lexus

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

BertIS250C

Hoort erbij
25 mrt 2023
27
62
13
Gister onze Lexus RX gehaald uit 2017. De auto rijdt echt super. Het is een luxury Line Ik ga binnenkort een review schrijven als we er wat meer km mee hebben gereden.
 

Bijlagen

  • IMG_3922.jpeg
    IMG_3922.jpeg
    671 KB · Weergaven: 57
  • ad8b8e4b-37e9-4c08-99a6-8104a6e2739c.jpeg
    ad8b8e4b-37e9-4c08-99a6-8104a6e2739c.jpeg
    141,4 KB · Weergaven: 53
Gister onze Lexus RX gehaald uit 2017. De auto rijdt echt super. Het is een luxury Line Ik ga binnenkort een review schrijven als we er wat meer km mee hebben gereden.
Wat cool! Wij hebben deze ook en superblij ermee. Veel mooie kilometers gewenst ☀️
 
Hebben jullie nog bijzondere dingen ervaren of waar ik op moet letten. Heb nu nog garantie haha.
We hebben er nu 13.000km mee gereden. Het geluk van in zo’n bijzondere auto stappen overheerst. En de trip naar Italië was zo’n leuke bevestiging dat we een geweldige auto gekocht hebben.
Ik heb geen garantie zaken gehad gelukkig. Wel wat lessen:

- dimlichten staan bij mij niet goed afgesteld. Zou ik beter checken volgende keer bij aankoop. En ze hadden t gek genoeg afgelopen grote beurt ook gemist.
- CarPlay hebben we laten installeren. Die startte niet vlekkeloos op dus ik ging experimenteren met oplossingen. Ik zou m volgende keer wat meer pogingen in de software resetten. Nu heb ik de hardware ook open gehaald en gecheckt maar dat was denk ik niet nodig.
- een onbekend knopje zat links van het stuur. Toen ik het probeerde bleek het een startblokkering maar daar kwam ik pas na veel moeite achter. Als je een knopje ziet, niet proberen voor je weet wat t is 😇
- achterruitenwisser has ik niet geprobeerd tijdens het proefrijden. Die trok flink strepen en maakte slecht schoon. Bleek op te lossen door de wisser goed schoon te maken. Ik had me die moeite kunnen besparen als ik t eerder gezien had. Het was wel leerzaam om te ontdekken hoe die achterruitenwisser vervangen kan worden 😋
- bandenspanning meters in de ventielen moeten elke banden wissel opnieuw gekoppeld worden. Ik wist dat niet dus moest na de zomerbanden wissel weer aan de telefoon hangen om uit te vinden hoe dit te fixen. Gelukkig heeft Lexus Utrecht t gefixt als extraatje na de hybride check. Maar was irritant om direct na t wegrijden na de wissel moet nieuwe banden alsnog wat te moeten fixen. Side note: ik leerde bij Lexus Utrecht dat de auto wel software schijnt te hebben die twee TPMS’en kan onthouden maar dat die t nooit doet. Gek.

Geen grote dingen dus. Maar wellicht heb je er wat aan. Veel plezier!