Nieuwe 'Lexusrijder'.

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Maurice (RX)

Nieuw hier
16 jun 2024
1
1
3
Beste forumleden,
Als nieuw Lexusrijder, gisteren mijn eerste Lexus RX400h (u3) gekocht, heb ik 2 vragen:
1: Is een set dakrails ergens te bestellen (fixed points, zie foto), verkrijgen?
2: Is het mogelijk Apple Carplay aan het mediasysteem te koppelen (Navigatie en Mark Levinson, zie foto).
Hopelijk kan één van jullie me hiermee op weg helpen? Alvast dank voor het meedenken.

Groet Maurice
 

Bijlagen

  • IMG_3422.jpeg
    IMG_3422.jpeg
    515,4 KB · Weergaven: 15
  • IMG_3420.jpeg
    IMG_3420.jpeg
    809,8 KB · Weergaven: 18
  • IMG_3421.jpeg
    IMG_3421.jpeg
    3,7 MB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
938
1
565
93
Ik kan met grote zekerheid zeggen dat je een GROM Vline/Vlite nodig hebt voor CarPlay ondersteuning, CarOptions heeft geen passend systeem voor dit model RX. Hulp/uitleg voor een GROM Vline/VLite is niet ver weg, @MoTrade kan je er meer over vertellen. Als je echt CarPlay wil, zou een Vlite voldoende moeten zijn. Echter is er ook wat voor te zeggen dat je een Vline neemt, dan heb je wel de mogelijkheid voor apps op je Vline installeren zonder dat je per se je telefoon moet koppelen. Er zijn een aantal leden hier die ervaring hebben met een Vline, zoals @RoelVB.
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel