Nieuwe lid. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, een vraagje!

papichin

Nieuw hier
14 mei 2014
6
0
0
Hoi beste mensen,

Ik ben Andrew uit Den Haag en ik rijd momenteel een toyota starlet uit 1994 (yay~~~~). Ik heb mezelf hier aangemeld omdat ik info zoekt m.b.t. het keuren van een Toyota Altezza 1999 uit Japan. Ik heb best veel info kunnen vinden op deze forum maar ik maak me nog steeds zorgen over de keuring, voornamelijk over het geluid van de uitlaat. Alle Altezza's komen met dikke uitlaat en ze maken best veel geluid. Het keuren van een auto kost ook al veel.....1100 euro (heb RDW gebeld hierover). Dus ik wil met een gerust hart naar de keuring gaan zonder dat ik nog meer kosten op mezelf breng. Ik hoor jullie reacties en ervaring tegemoet!

Mazzel, Andrew
 
Hoi Andrew, welkom op het forum, kan je niet helpen met de vragen, maar er zijn er genoeg die daar veel over weten, en die komen hier vast wel langs, succes met de keuring van de wagen.
 
Hoi Andrew,

Neem ff contact op met mlcoolj of een van de andere Altezza rijders. Die kunnen je vast meer vertellen. Hoe dan ook veel succes met de zoektocht!
 
Welkom op Het Lexus Forum, succes met je zoektocht naar een Tezza. En succes met het importeren. Volgens mij zijn er bij de projecten wel verhalen te vinden over het importeren van een Tezza. Misschien dat je daar kan kijken.. Have fun hier. :D
 
Hey Andrew! Hoe gaat ie? Ik zie dat je een Altezza wil importeren? Heb je deze al uit Japan gehaald? 1100 klopt omdat je naar Lelystad moet omdat de auto uit Japan komt.. en dan komt nog de bpm eroverheen... Heb je al nagedacht over 1 uit de EU halen? Ik ga je een PM sturen met mijn telefoonnummer... kunnen we dan via whatsapp verder praten. Dat gaat sneller denk ik...
 
oh em om je andere vraag te beantwoorden... ik ben er met originele uitlaat erdoorheen gekomen zonder enige opmerking.. enige waar je aan moet denken is je lichtbeeld (EU koplampen erin) en mistlamp conversie achter doen.. en ja natuurlijk dat de auto in goede technische staat is... Maar "app" me maar en ik help je verder...

EDIT: trouwens, op 21 juni is er een meet van het forum, misschien wil je wel langsrijden... kijk hier voor meer info: http://vb.lexusforum.nl/forum/lexus...itnodiging-jaarmeeting-21-juni-2014-te-dongen
 
Laatst bewerkt:
Of meer.. maar inderdaad.. er staat 1 hier te koop, kun je ook meteen rijden...
 
Leuk!, jij bent zeker diegene waar MLcoolj over had ;)
Ben ik straks niet de enigste automaat altezza rijder meer in NL.

Mijn uitlaatgeluid (origineel) is verdomde stil. Naast een andere auto hoor je die van mij amper.
ML kan dit bevestigen, dus denk niet dat je daar zorgen over hoeft te maken.
 
Laatst bewerkt: