- 23 mrt 2024
- 101
- 105
- 43
Dankjewel!Mooie wagen.
Dankjewel, ik was ook verrast dus dat maakte de beslissing makkelijk!Super gaaf, wat een plaatje
Je hebt al een NX300 toch? Dan ben je al een eind op weg haha!Schitterende auto. Ik ga vast sparen voor over een paar jaar..
Qua autokleur ben ik wel conservatief, tenzij ik een 'gewaagde' kleur in het echt heb kunnen beoordelen, want beoordelen op een kleurstaal kan ik niet.Geslaagde auto. Gefeliciteerd!
Kleur is wat saai maar dat ben ik. Mijn LS is ook grijs, wat 'm wel past. Een lexus SUV mag van mij wel wit of rood zijn maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Mooie kleuren combi binnen!
Als je 'm in het echt hebt dan wat mooiere foto's delen. Kunnen we de kleur beter beoordelen.
Dankjewel, ik heb geen proefrit gemaakt want ik vertrouw erop dat dat wel goed zit!Mooi hé! Zo’n Lexus NX !
Veel rijplezier ermee.
Bedoel je die Elon M*sk-karretjes ?Tja, dat is wat anders dan een scherm van een laptop midden op het dashboard pleuren.
Thanks, aflevering ging in principe goed al moest ik wel een uur wachten op de verkoper want die was met andere mensen in gesprek. Vond ik niet heel netjes.Prachtige auto! Alles goed gegaan in Nijmegen?