Nieuwe registratie: mvv911 = Mark

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

mvv911

Nieuw hier
28 mrt 2016
7
0
0
Na mij vandaag te hebben geregistreerd is het ook goed om mij even voor te stellen. Mijn naam is Mark (52) en woon in Velp bij Arnhem. Rij nu sinds een half jaar een GS450H uit 2010.

Na een financi?le diepe put in de vorm van een grote VW, stond nu boven aan mijn wensenlijstje: betrouwbaarheid. En dan kom je al snel uit bij Toyota of beter nog Lexus. Na een korte ori?ntatie moest het een GS worden. Ik zocht verder een lekkere comfortabele luxe auto. Hybride sprak mij ook wel aan ivm verbruik. Na een korte zoektocht een mooie GS gevonden bij een Toyota-dealer. Meest luxe uitvoering (uit Duitsland, alles behalve radar cruise control).

Heb er nu 15.000 km opzitten en heb enkele weken geleden een (grote) beurt laten geven bij Lexus Arnhem. Alles conform schema/afspraak, behoudens de ruitenwisserbladen die aan vervanging toe waren. Ook het accupakket laten testen. Alles ok, en nu de komende 15.000 km garantie.

Het verbruik is echt netjes voor zo'n zware auto. Ik rijd circa 1 op 12 km, maar dat ligt ook wel aan mijn rustige (= gezapige) rijstijl:)

Twee minpuntjes:
Ik ben 1,85 m en zit met mijn haren tegen het dak (wel open dak).
De kofferruimte is (te) klein ivm accupakket en achterbank vast/geen skiluik.

Groet, Mark
 

mvv911

Nieuw hier
28 mrt 2016
7
0
0
No Title

OK, maar ik merk dat ik weinig foto's heb. Niet zo fotogeniek?

Terugweg vanuit whiskyland!
 

Bijlagen

  • photo5186.jpg
    photo5186.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 37

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Welkom mvv911

Ik denk met een andere instelling van de stoel je niet meer tegen het dak aan hoeft te komen.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Mark
prachtige auto zo een GS :rulez: heel veel plezier ermee
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
561
197
43
Dag Mark, welkom bij de club.
Ik ben zelf 1.88 meter lang en je hebt gelijk dat je dan niet veel hoofdruimte over hebt.
Ik heb de stoel iets verder achterover gezet en op zich zit ik nu niet met mijn hoofd tegen het dak.
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel haar je op je hoofd hebt.😜
Veel plezier van de Lexus. Echt een mooie bak.
 

Eddy101

Nieuw hier
14 feb 2016
20
0
0
Hallo Mark,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Lexus GS450H Ik ben er uitermate tevreden mee.
Veel succes.