Nieuwe RX

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
51
8
8
Goedemiddag! Momenteel al even blije eigenaar van RX 450 fSport uit 2020 met 38000 km. Zie bijlage. Nu had ik een andere niet op radar aangezien een zwarte FSport mijn wens was. Nu heb ik een goede aanbieding liggen voor een nieuwe RX 450h + executive met panoramadak. Alleen twijfel ik nu, ga ik qua uitvoering er niet op achteruit? En moet ik bij een nieuw model altijd niet even wachten tot kinderziektes eruit zijn?
 
2 okt 2021
200
121
43
Ik ken de verschillende uitvoeringen in Nederland niet, maar in België is de executive versie eigenlijk een basis-uitvoering. Dus volgens mij ga je erop achteruit gaan qua opties. Voor kinderziektes zou ik niet bang zijn.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
456
202
43
Goedemiddag! Momenteel al even blije eigenaar van RX 450 fSport uit 2020 met 38000 km. Zie bijlage. Nu had ik een andere niet op radar aangezien een zwarte FSport mijn wens was. Nu heb ik een goede aanbieding liggen voor een nieuwe RX 450h + executive met panoramadak. Alleen twijfel ik nu, ga ik qua uitvoering er niet op achteruit? En moet ik bij een nieuw model altijd niet even wachten tot kinderziektes eruit zijn?
Met een beetje googlen kun je vaak nog de brochures terugvinden waar de verschillende uitvoeringen staan beschreven. Dan weet je gelijk het verschil. Belangrijk is ook wat je zelf graag wilt hebben qua uitrusting. Als dat erop zit dan is dat toch prima.
 

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
51
8
8
Bedankt, ik heb al gekeken. De executive inclusief panorama en metallic....een nieuwe F Sport 500h vind ik nu nieuw iets te gortig. Misschien een jaar wachten en in buitenland op de kop tikken....Daarbij heb ik ook moeite met afscheid nemen met van de huidige RX. Zie bijlage. Alleen is mijn irritatie dat ik op zwart werkelijk alles zie en dat het Mark Levingston geluidssysteem gigantisch vind tegenvallen. Het geluid in mijn andere auto een UX 250h vind ik zelfs nog beter....
 

Bijlagen

  • 20230226_160353.jpg
    20230226_160353.jpg
    595,6 KB · Weergaven: 74
  • Leuk
Waarderingen: Johno