Nog een Belg

Dave

Nieuw hier
15 sep 2012
15
0
0
Dag allemaal,

Na een tijdje het forum wat gevolgd te hebben is het tijd om me eens voor te stellen. Mijn naam is Dave, 30jaar uit de Antwerpse kempen.

Sinds een maand heb ik eindelijk een IS220d sport gevonden die bij de ventura box past die ik al van een forumlid hier heb overgenomen. :D
Het is een zeldzamere kleur Desert Sage Mica die het best tot zijn recht komt in de zon.

Het gaat om een IS van 2009 maar nog net geen facelift model met 70000km op de teller.
Verder alle opties die je moet hebben zoals ML, meesturende Xenons, Navi, puddle lights, enz... Juist geen open dak.

Er is nog niet veel aan verandert buiten IS-F achterlichten en die powerbox. Gaat ook niet veel aan verandert worden, als zou een IS250 uitlaat wel mooi zijn.

lexus201203.jpg

lexus201202.jpg

lexus201201.jpg


Proffesioneel gezien werk ik bij Toyota. Laat ik het zo zeggen, heb de nieuwe IS afgelopen week al in levende lijve kunnen bewonderen ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
68
0
Mooi hoor :) Ik kan niet wachten tot de offici?le onthulling :)

Mooie IS heb je trouwens! En niet te vergeten, welkom op het forum!
 

Dave

Nieuw hier
15 sep 2012
15
0
0
Het is zo'n kleur die je geweldig vind of helemaal niks. Persoonlijk vindt ik het steeds mooier worden
Bedankt voor de welkom allemaal jullie hebben stuk voor stuk ook een parel in de garage staan.
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Gefeliciteerd met je aanwinst Dave, zeer mooie kleur en auto, welkom en veel plezier hier op het forum
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice!! Een groene! Bij deze vind ik dat je bij de volgende meet erbij moet zijn! welkom hier! :p
 

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
Welkom hier!

Mooie kleur, mijn vriend heeft een 250 in dezelfde tint.

Bij welke dealer werk je?

Greetings from Antwerp :hi:
 

Dave

Nieuw hier
15 sep 2012
15
0
0
Ik werk bij het R&D center in Belgi?. Vandaar dat de nieuwe IS in de verschillende stadia van ontwikkeling gepasseerd is.

Misschien dat ik wel eens een meeting bijwoon als niet te ver van de grens is.
 

Dave

Nieuw hier
15 sep 2012
15
0
0
In Nossegem waar ook het trainingcenter voor de dealers gelegen is. Evere is de hoofdzetel waar meer de administratieve kant gebeurd.
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Ik had ook bijna een IS 250 in deze kleur gekocht, maar heb het na lang twijfelen uiteindelijk niet gedaan. Als ik jouw foto 's zie, zou ik bijna spijt krijgen (als ik niet al heel gelukkig met mijn donkerblauwe zou zijn). Je auto ziet er echt top uit! Veel plezier ermee.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op het forum Dave en gefeliciteerd met deze prachtige auto!
 

Dave

Nieuw hier
15 sep 2012
15
0
0
Eerlijk gezegd twijfelde ik eerst ook over de kleur. Maar het went snel.
Het interieur is grijs/zwart. Met beige zou het teveel bompa worden.

Rijd heel wat plezanter in de sneeuw dan men oude vectra. Dognut/drift time!!! :D