Nog een GS300 JZS147 rijder erbij

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Hallo,

Ben Calvin uit Noord Nederland en heb sinds afgelopen zaterdag een GS300 jzs147 (first gen) aangeschaft.

Heb uiteraard wel plannen met de auto maar ik wil nog niet op de zaken vooruit lopen, dus zal tzt wel topic over openen (hoop ik).

Ik ben zeer tevreden over de auto. Het is alleen jammer dat de leer wat afgeleefd is maar wie weet laat ik hem een keertje opnieuw bekleden!

Hier zijn in ieder geval de foto's van MP:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Calvin :) Dat is een mooie bak die je daar hebt. Ik blijf dit echt een van de mooiere modellen vinden.
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Welkom, nog een met een JZS147 GS300 :rulez: Had ehm tekoop zien staan op MP, echt GEEN geld!
Hoe is de lak enz?

Suc6 met de Lexus, ben er iig echt superblij mee!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Proficiat met de juiste keus! :mrgreen:

Volgens mij zijn er wel wat topics over 'geleefd' leer en het in ere herstellen ervan. Uiteraard als het niet al te erg is. Aan de andere kant, beetje opknappen en nog wat te doen hebben is ook wat waard! ;)

Grts,
Mike
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Dank jullie wel!

@hube ben ik mee eens ;)

@gs300 ik zou eigenlijk die blauwe grijze gaan kopen en heb zelfs de voormalige eigenaar -waar jij een foto van hebt gepost met de zwarte velgen- per toeval achterhaald. Ik wist praktisch alle ins en outs nog voordat ik de auto zou bekijken. Toen kwam ik deze 2tone tegen. Normaal ben ik hier geen fan van maar moet zeggen dat deze type 2tone me niet tegenvalt.
De lak is nog steeds prima! Versterker is helaas onlangs doorgebrand maar heb al een nieuwe besteld. Grootste nadeel is dus de afgeleefde leer. Ik heb het maar door de vingers gezien want hij is inderdaad GEEN geld! Voor die prijs kan ik gerust opnieuw laten bekleden.

@gps-10 ik zal eens kijken wat er van te herstellen is. Mocht je toevallig een link van de topic hebben dan hou ik me aanbevolen.
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Bedankt voor de link.
Leer voeden en onderhouden is natuurlijk een goede zaak. Maar ik ben bang dat die van mij al te ver heen is; heeft namelijk al scheuren... Ik ga nog wel proberen om hem soepel te krijgen zodat hij niet meer zo kraakt.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hey welkom hier!! ik moet zeggen dat die er voor zijn leeftijd er best goed uitziet hoor!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, ben idd ook benieuwd naar je plannen. Veel plezier met deze prachtige GS. :D
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Uiteraard de usual stuff:

- velgen en verlagen
- hopelijk nog een bodykit
- etc etc
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
hallo en welkom hier strakke kar hoor , ik had een sc gespot zon witte die al helemaal fast 2 furious was gebouwd
succes en veel veilige kmtrs groet Joop
 

ippo

Hoort erbij
3 aug 2011
52
0
0
Dank je.

Hij wordt absoluut geen fast 2 furious hoor. Ik heb subtiele kits in gedachte.