Nog geen eigen Lexus, maar

Nitrous

Nieuw hier
4 aug 2010
13
0
0
Goedemiddag,

Even voorstellen: Mijn naam is Stefan en ik ben nieuw op dit forum. :hi:
Beroepshalve ben ik erg veel bezig met Lexus voertuigen en dit nu al ettelijke jaren. Continu geconfronteerd worden met de precisie, kunde en zorg waarmee deze wagens ontwikkeld en gebouwd worden kan enkel maar resulteren in bewondering voor het merk. :worship:

Enkele jaren terug was ik in volle onderhandeling om een mooie IS250 aan te schaffen, maar helaas besliste Murphy er anders over. De wagen werd aangereden en was te zwaar beschadigd om voor mij nog interessant te zijn. Kort nadien richtte ik mijn pijlen op de ISF, een werkelijk wonderbaarlijk apparaat maar ook aanzienlijk kostelijker.
Een mens moet keuzes maken en dat is de reden waarom er op dit moment nog geen Lexus op mijn oprit staat te blinken. Belgie maakt het uitermate moeilijk om dit type wagens te bezitten EN ermee te rijden.

Voorlopig tracht ik dus mijn spaarboekje te spijzen en intussen speur ik het internet af naar leuke items, weetjes en ook die ISF met mijn naam erop.

Ik hoop via dit forum mijn kennis(kring) nog uit te breiden en ook een bijdrage te leveren, gezien ik toch al wat ervaring heb opgebouwd.

Grtz

Stefan
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op het forum!

Continu geconfronteerd worden met de precisie, kunde en zorg waarmee deze wagens ontwikkeld en gebouwd worden kan enkel maar resulteren in bewondering voor het merk.

Er zijn zelfs enthousiastelingen die er een geheel forum aan wijten :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :)

IS-F, leuke keuze, helaas rij ik teveel KM's om deze auto te kunnen rechtvaardigen :)
 

Nitrous

Nieuw hier
4 aug 2010
13
0
0
Ik zou hem ook aan mijn vrouw moeten geven als daily. :O Zij doet er 5000 per jaar, ik 55000. Niet echt betaalbaar meer.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi stefan! welkop op het forum!!!

hopelijk eindigt je zoektocht bij een mooie IS-F!! :)
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Welkom ! En uitstekend idee om in Belgi? eindelijk nog eens iets de weg op te sturen dat geen BMW 3 is.

Ik wel een paar man met een M3 waar ge eens langs moet gaan :D
 

Nitrous

Nieuw hier
4 aug 2010
13
0
0
Ehehe, niet te hard van stapel lopen. Ik zou met plezier een M3 in het zand laten bijten maarre we hebben de 2 reeds tegenover elkaar gezet en het verschil is zo klein dat alles van de bestuurder zal afhangen.
Ik vind mezelf geen slechte chauffeur, maar alle slechte chauffeurs die ik ken vinden dat ook niet. That being said. I'll never back down :)