Nokinee Voorstellen

nokinee

Nieuw hier
28 nov 2014
5
0
0
Dag allemaal mijn naam is Paul Bats (46) en we hebben een bloemenshop. Ik heb me geregistreerd op deze website om zo onze droomauto te vinden, de Lexus CT200h. waarom de CT200h omdat de h voor groen staat en dat is ook waar mijn winkeltje voor staat :) Ik hoop wat informatie te vinden en veel plezier te beleven.
 
Welkom hierzo! Succes met het vinden van informatie, genoeg info hierzo... maar idd je bent beetje een topic van een ander aan het hacken... :D
 
Hey Paul, welkom op het forum en veel succes met de zoektocht! Hoe kom je bij de CT en wat rij je nu?

Je moet je weg nog even vinden binnen het forum zo te zien, maar dat komt goed :thumbsup:;)
 
Bedankt voor het warme onthaal, ik zie dat ik iets klunzig te werk was gegaan maar het lijkt nu opgelost. Ik rij op dit moment nog geen auto, wij hebben tot heden nog alles te fiets en ov kunnen doen. Maar omdat de shop steeds beter gaat lopen hebben we een auto nodig. De keuze voor de Lexus CT is door de combinatie van benzine motor en elektromotor. We willen graag een steentje bijdragen aan ons belangrijke milieu.
 
Welkom, kan ook met een LS 600 ,die heeft ook een benzine motor en elektromotor ;)
 
Nee helaas niet, rij nu een LS 400 maar dat is zeker geen straf al is die 14 jaar oud en volgend jaar misschien een LS 460 als ik de juiste kleurcombinatie met weinig km tegenkom