Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb de mijne een dikke maand nu, 80.000 km gelopen, van dec 2001 ingevoerd in 2005, exec. automaat met schakelen op het stuur, bij een toyota dealer vandaan (zonder garantie, apk en beurt meegenomen)
voor 12.000 gekocht.
Die auto van de adv. had ik ook nog bekeken toen ik op zoek was maar ik wil weinig km. dus hij viel zowiezo af, ik vind het ook een hoop geld voor zoveel km.
Bij goed onderhouden Lexus' is er vaak geen touw aan vast te knopen wat ze er voor vragen. ik heb auto's met twee keer zoveel km's gezien waar ze beduidend meer voor vroegen. Maar ze zagen er ook twee keer zo goed uit dan degene die de helft had gereden.
Dus helemaal afhankelijk van de staat, en hoe er mee om is gegaan. Mijn LS zag er met +300K beter uit dan het merendeel wat er onder zat... en hij blijkt ook nog eens aardig probleemloos Natuurlijk moet er soms wat onderhoud gebeuren. maar leeftijd nekt ze toch allemaal op gebied van rubbers
Ik vond dan ook aardig wat spullen uit Spanje in mij auto. lange afstanden kunnen ze beter hebben dan twintig keer per dag naar de stad.
trouwens die zwarte op MP gaat al weg voor onder de tien heheheheh
en die grijze is van 2003 met bijrijderstoel schade 103k gelopen en staat voor 5450 ik heb er al over getwijfeld http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=494135&from=0