oliekoeler atm monteren

piree

Nieuw hier
27 mrt 2012
4
0
1
Ik heb een trekhaak onder mijn 2005 IS200. Ik ga een originele oliekoeler hiervoor plaatsen. Heeft iemand hiervoor een inbouw voorschrift of enkele foto's waarop te zien is waar de montagepunten van de koeler zitten.posting.php?mode=post&f=38#

Bij voorbaat dank.

Pierre
 

piree

Nieuw hier
27 mrt 2012
4
0
1
patriekske, daar had ik al gezocht . Helaas is er over de plaatsing van deze originele set moeilijk iets te vinden.
:(
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Jammer, dacht dat daar toch wel iets te vinden zou zijn....
Ook al in de supplementen ervan gekeken?
Wellicht dat alles op zijn plek valt als je gaat passenis bij Toyota wel vaker het geval...
Succes
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
klopt maar zal dit voldoende zijn als er bijvoorbeeld een trekhaak onderzit en er een caracan onder gaat??
of is het om het optisch mooier te maken???

wat Leon zegt klopt inderdaad heb een tijdje geleden een distributieriem vervangen bij een is200 automaat en kwam inderdaad een oliecooler tegen.
 

piree

Nieuw hier
27 mrt 2012
4
0
1
:mrgreen: Ik ben er uit. Heb de plaats voor de olie koeler doorgemaild gekregen van de Lexus service desk. Hij wordt in het binnenspabord geplaatst achter de opening naast de mistlamp rechts. Ik plaats nog een foto als ik hem gemonteerd heb. De koeler is in serie met de aansluiting op de retourleiding van de bestaande aansliuting op de radiator.
 

piree

Nieuw hier
27 mrt 2012
4
0
1
Plaats van de olie koeler in rechter binnenspatbord

Leidingen monteren



resultaat om zonder problemen in Oostenrijk een helling van 3km lang en 12% op te rijden.


Groetjes Pierre