Alor zei:Alan zei:kleine beurt is ongeveer rond 225 en grote beurt is ongeveer 340 euro met vervangend vervoer.
Hier wil ik ff iets over zeggen mijn vriend.
Hoe kom je in godsnaam hierbij Ik heb nog nooit en never deze bedragen betaald, alleen maar veeeeel meer en zonder bijkomde kosten.
Hube zei:Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen wel de bedragen die Alan noemt betaal. M.u.v. de laatste beurt waarbij de schijven vervangen moesten worden. (ja na 60d km al!)
Alor zei:Alan zei:kleine beurt is ongeveer rond 225 en grote beurt is ongeveer 340 euro met vervangend vervoer.
Hier wil ik ff iets over zeggen mijn vriend.
Hoe kom je in godsnaam hierbij Ik heb nog nooit en never deze bedragen betaald, alleen maar veeeeel meer en zonder bijkomde kosten.
Hube zei:Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen wel de bedragen die Alan noemt betaal. M.u.v. de laatste beurt waarbij de schijven vervangen moesten worden. (ja na 60d km al!)
Alan zei:We praten toch over normale beurt? Dus dan kloppen deze bedragen.
Hube zei:pfff, Hube hoeft niks uit te leggen
Wat koste die remschijven vervangen?Hube zei:Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen wel de bedragen die Alan noemt betaal. M.u.v. de laatste beurt waarbij de schijven vervangen moesten worden. (ja na 60d km al!)