Ontgrendelen via deurgreep

FrRe

Nieuw hier
19 nov 2024
2
0
1
Sinds afgelopen zaterdag reageert de deurgreep aan de bestuurders kant niet meer. Dus vergrendelen en ontgrendelen lukt niet meer. Die aan de bijrijders kant doet het nog prima. Zou dit door een kapotte zekering kunnen komen? Heeft iemand hier al eens mee te maken gehad?

Dan is het geen zekering denk ik. Klinkt als een zeldzaam probleem. Niet eerder gehoord. Heeft je auto in het verleden schade gehad? Slechte reparatie?
Je kunt proberen de accu 10 min. los te koppelen.

Antenne lijkt me niet omdat de andere kant wel werkt. zal in de handgreep zitten. Heb op mijn gs op alle 4 deuren en dan kan ik zowel boven als onder op de handgreep ook de auto op slot doen, zit licht kuiltje in, met vingertop ff aanraken. Voor openen alleen je hand of paar vingers achter de greep en de auto gaat van slot af, Zal bij de IS300H niet veel anders zijn en denk probleem sensor in de deurgreep, vuil, los contact of defect.
Of zoals bobusa noemt, ff stroom eraf, doet soms wonderen.

Als je de auto nadert, gaat dan de sfeerverlichting aan (indien aanwezig in de UX)? Dan weet je in ieder geval dat de sleutel de auto ontvangt.
Bij de mijne (LS) licht onder andere het klokje en handgreepverlichting op.
Je kunt het ook zien aan het rode ledje op de sleutel, als je binnen een meter van de auto komt moet dat kort oplichten.
Je zou ook de sleutel aan de rechter kant van de auto kunnen houden en dan proberen om de linkerdeur te openen/sluiten. (Moet je met z'n tweeën doen of je moet hééééle lange armen hebben :ROFLMAO:)