Ook even voorstellen!

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Hallo iedereen,
Ik ben Yvonne, 25 jaar en ook een trotse IS200 bezitter! Mijn vriend en ik hebben deze Lexus vanaf half 2006 als 'hoofdauto'. Vorig jaar hebben we een andere auto gekocht (diesel want er werden nog wat km gemaakt en de IS is benzine) en we allebei geen afscheid konden nemen van de Lexus, hebben we besloten dat ik mijn oude auto weg zou doen en de Lexus zou gaan rijden! Ik reed een Fiat dus hoef niet uit te leggen wat een verschil het is!! Het is echt een fantastische auto, rijdt fijn en wat een geweldig lekker geluid bij het optrekken!

Ik vind het leuk om hier dingen te lezen van andere Lexus bezitters en heb door de tijd heen ook al wat handige tips hier gevonden :rulez: dus vond het tijd worden om me ook maar eens in te schrijven!

Groetjes,
Yvonne
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Yvonne :hi:

Welkom op het forum! Mooie auto de IS200, heb er zelf altijd met veel plezier in gereden.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
:hi: welkom Yvonne hier op het forum , maareh stel je auto ook ff voor we zijn allen erg nieuwsgierig hier :photo: :photo:
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Hallo iedereen,

Hierbij dan alsnog de foto! Het is al een wat oudere foto, maar dat maakt voor de auto verder niet uit! Heb inmiddels wel al een setje andere velgen erop laten leggen maar hier zal ik binnenkort wel een foto van maken... nu is de auto te vies door alle sneeuw en ijs.
En ook leuk dat ik het eerste vrouwelijke forumlid ben...
En bedankt voor jullie reacties!
 

Bijlagen

  • foto.JPG
    foto.JPG
    140,1 KB · Weergaven: 40

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom en heel veel plezier met het lezen van de topics