Ook maar even voorstellen..

Pascal

Nieuw hier
21 apr 2015
3
0
0
Sinds afgelopen donderdag trotse eigenaar van een prachtige ct200h first Edition in sienna brown. 118000 op de klok en rijdt en oogt als ware hij net uit de showroom. Vreselijk blij mee, maar toch ook de kleine zorgen die bij een verse auto horen. Met name de dames studenten van hierboven zetten hun fietsen wel gevaarlijk dicht bij de auto....

Pascal
 

Bijlagen

  • photo3338.jpg
    photo3338.jpg
    102,6 KB · Weergaven: 44
Haha, dat probleem heb ik ook. Alleen zijn het dan kleine kinderen die vlak bij de auto spelen/fietsen
 
Welkom Pascal en gefeliciteerd met de Lexus.
Waar je bang voor bent trek je aan dus maar niet teveel aan denken.
 
Gefeliciteerd! Heel veel plezier met de auto!

Net zo als de mensen met de supermarktkarretjes die erg dicht langs de auto rijden, het steentje dat opspat door die etter van auto die voor je rijdt,

13 juni is er een meeting, je bent van harte welkom!
 
Sinds afgelopen donderdag trotse eigenaar van een prachtige ct200h first Edition in sienna brown. 118000 op de klok en rijdt en oogt als ware hij net uit de showroom. Vreselijk blij mee, maar toch ook de kleine zorgen die bij een verse auto horen. Met name de dames studenten van hierboven zetten hun fietsen wel gevaarlijk dicht bij de auto....

Pascal

Mooie gelegenheid om ze aan te spreken dan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal
Och, dat doe ik toch wel hoor... de meisjes hebben het allemaal niet zo erg door geloof ik. In ieder geval allen bedankt voor de reacties!
 
Welkom!! Veel plezier met je nieuwe Lexus! :rulez::D En waar jij last van heb, heeft iedereen inderdaad...:angry: Wordt je helemaal gestoord van... af en toe denk je wel eens, het heeft geen zin om in Nederland een mooie auto te rijden...:(