- 27 mrt 2012
- 860
- 11
- 18
Hallo Allemaal!
Ik ben Niels, 24 jaar en nu, vanwege het wisselen van functie en het daarbij moeten inleveren van mijn leasewagen, sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een nette Lexus LS400 uit 1994.
De auto vond ik voor zijn leeftijd nog in perfecte staat, dus het was ook niet moeilijk om over de koop te beslissen, achteraf zit hier nog een addertje onder het gras (mogelijk versleten aandrijfas) wat erg vervelend is, maar niet onoplosbaar.
Het probleem doet zich voor bij 70+ km/h en helaas heb ik geen fatsoenlijk lange weg die snelheid kunnen testen bij de koop. Jammer maar helaas
Uiteraard besef ik dat een 4 liter V8 niet goedkoop rijden is met de huidige brandstofprijs, maar ach, je bent nog jong en je wilt wat...
In het dagelijks leven ben ik elektrotechnisch ingenieur en daarnaast gek op Japanse vervoersmiddelen.
Al jaren ben ik in het bezit van een drietal Yamaha FS1'tjes (voor de kenners van vroeg?h) waar ik ook erg veel plezier mee beleef.
Ik ben Niels, 24 jaar en nu, vanwege het wisselen van functie en het daarbij moeten inleveren van mijn leasewagen, sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een nette Lexus LS400 uit 1994.
De auto vond ik voor zijn leeftijd nog in perfecte staat, dus het was ook niet moeilijk om over de koop te beslissen, achteraf zit hier nog een addertje onder het gras (mogelijk versleten aandrijfas) wat erg vervelend is, maar niet onoplosbaar.
Het probleem doet zich voor bij 70+ km/h en helaas heb ik geen fatsoenlijk lange weg die snelheid kunnen testen bij de koop. Jammer maar helaas
Uiteraard besef ik dat een 4 liter V8 niet goedkoop rijden is met de huidige brandstofprijs, maar ach, je bent nog jong en je wilt wat...
In het dagelijks leven ben ik elektrotechnisch ingenieur en daarnaast gek op Japanse vervoersmiddelen.
Al jaren ben ik in het bezit van een drietal Yamaha FS1'tjes (voor de kenners van vroeg?h) waar ik ook erg veel plezier mee beleef.