Ook maar even voorstellen

Lexrilla

Nieuw hier
10 mrt 2013
1
0
0
Beste forumleden,
Na 56 maanden en 155000 Km Honda Civic Hybrid, vond de leasemaatschappij het tijd voor een nieuwe auto :D .
Diverse opties bekeken: BMW 116i EDE, Honda Insign, Toyota Prius en de Lexus CT 200h. In dezelfde volgorde heb ik de proefritten gemaakt, waarbij de BMW en de Lexus mij het meeste qua rijgedrag en "Look & Feel" aanspraken.
Naast de bijtelling (BMW met automaat 25%), gaf uiteindelijk het uiterlijk en het interieur de doorslag, en heb ik voor de Lexus gekozen.
Afgelopen dinsdag de White Pearl CT200h Business Style met antraciet kleurige 17 inch velgen bij Lexus Amersfoort in ontvangst genomen. Na de "Aflever ceremonie" wil je nooit meer een ander merk rijden :mrgreen: .....
Inmiddels staat er al weer ruim 900 Km op de teller en is het gevoel van de juiste keuze alleen maar sterker geworden. Wat een ongelofelijk fijne auto is dit. Ook de reacties van de collega's, buren, vrienden enz. zijn unaniem zeer positief. Wat opvalt is dat ik vaak hoor dat de CT200h in het echt "veel groter is/lijkt" dan men had verwacht.
Misschien is het de kleur......Het verbruik: De eerste tank: veel snelweg temp. >10 gr. 1 op 20,8. De 2e tank: temp rond 0 gr., veel wind, 1 op 17,1. ( tevens de nodige testritjes met buren en familie gemaakt...). De 17 inches staan waanzinnig maar laten zich op korte oneffenheden wel gelden. Wie mooi wil zijn........
Nederland is weer een blije Lexusrijder rijker!
Gr. Marcel
 
Welkom op het forum Marcel en proficiat met de fraaie aanwinst!

Mocht je er zin in hebben, foto's zijn altijd welkom :rulez:
 
Wekom op het forum Marcel, veel plezier, en als ik het zo lees lukt dat wel met de CT 200.
 
Hoi Marcel. Welkom op het forum! Veel plezier met de CT!
 
Welkom en goeie keus,
Goeie verbruikcijfers ook. Maar ik houdt het toch maar bij mijn IS 300 op LPG. Ze zeggen immers dat zo lang mogelijk doorrijden met dezelfde auto het milieuvriendelijkst is...