op zoek naar een uitlaat

kees kraayenoord

Nieuw hier
3 jan 2011
2
0
0
Hallo allemaal

Ik rijdt al 4 jaar zeer gelukkig rond in mijn Lexus LS 400 uit 1992
Nu ben ik wel een genieter maar geen doener, ook lees ik, als ik eerlijk ben heel weinig het forum.
Niet omdat jullie niet leuk enzo zijn, maar ik weet er zo weinig van dat ik het gewoon niet kan volgen.
maar goed, ik geniet wel elke dag van mijn auto en wil hem zeker niet kwijt, staat ook (pas) 185000 op de klok.

nu heb ik wel twee dingen waar ik maar niet uitkom, ten eerste is dat de uitlaat, er moet een nieuwe onder, of gedeeltelijk, maar de garage mannen wisten het wel als het om de prijs gaat, ik schrok me rot.
ik zoek dus een goede maar liefst tweede hands (goede) uitlaat en een plek op die erop te laten zetten, iemand ?

ook zou ik voor het fijne gevoel nieuwe olie en filter in de automaat laten doen.
maar ik zoek iemand die mij kan helpen, ik loop leeg in de garage en zou het top vinden als iemand mij zou kunnen en willen helpen.

is er een soort sleutelclub die voor mij de auto eens wil nalopen en de twee eerder genoemde zaken kan uitvoeren?
ik ben echt een leek en zoek een vertrouwd adres waar ik mijn onderhoud kan doen en die mij uit ervaring op de juiste adressen kan wijzen en de juiste spullen natuurlijk.
sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen.

dank je wel alvast voor de moeite.
oh ja, ik woon in Veenendaal

grts
Kees Kraayenoord.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Joep heeft als het goed is nog een uitlaat. Ik heb de mijne zelf nog nodig aangezien mijn tweede LS ook nog een lekke pijp heeft :(