Op zoek naar extra video input ML/NAV

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Op dit moment ben ik aan het uitspitten hoe ik een extra video ingang kan fabrieken, zodat ik beeld van een andere videobron op m'n originele LCD-scherm in beeld kan krijgen.
Nu zag ik op het www een Lexus-specifiek kabeltje van BeatSonic (USA/Japan) voorbijkomen dat me een extra AV-input belooft. Maar verdere info is uiterst summier Het kabeltje is voorzien van 3x RCA aan de ene zijde, en een 6-pins connector die ogenschijnlijk zo ergens in de achterzijde van de apparatuur in de middenconsole moet passen en luistert naar de naam AVC1.

Iemand hier ervaring mee? Of heft iemand al eens een extra video-in gerealiseerd?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Vaistech (en ik dacht dat Blitz of HKS het ook hebben) heeft ook zo'n kabelboom/systeem. Als ik me niet heb vergist zijn ze i.c.m. android en werkt geheel als 1 samen met de Lex.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Bedankt! Heb zojuist ff gekeken, maar helaas... ik zie enkel Audio-inputs, geen video-input. En juist d??r gaat 't me nu juist om.
​Ik krijg 't vast zelf ook wel voor elkaar, want ik weet dat er een NTSC-video-input is naar het schermpje. Maar om daarop 'in te breken' moet ik in de bedrading gaan knippen. Technisch allemaal geen probleem, maar voel ik in principe weinig voor..
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Superrr. Nice find. Is eigenlijk nog niet helemaal wat zoek, maar biedt me wel weer andere leuke mogelijkheden en hier zet ik ook gerust(er) de kniptang in. Top, Zer0ne. Thnx. Het zal nog even duren voordat ik het eindresultaat hier kan showen.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Ik heb hierboven een product benoemd van BeatSonic: de AVC1.
Mocht iemand dat product overwegen om dezelfde reden, dan vergeet het maar. Ik kreeg vanmorgen de mededeling van BeatSonic dat de kabel in de EU-versies van de IS250 niet te gebruiken is, omdat de benodigde connector niet op de apparatuur van EU-versies aanwezig is. :sleep: