opnieuw voorstellen...

Marc1986

Nieuw hier
12 sep 2014
5
0
0
Hallo,

ik ben al een tijdje lid, en eigenlijk lees ik alleen maar. Dus een her introductie is wel op zijn plaats en wil ook wat meer gaan posten, dus vandaar, Ik ben Marc 30 jaar woon in de buurt van rotterdam en heb een lexus is300 nu net iets meer dan 2 jaar, heerlijke auto !

de auto is inmiddels verlaagd (2.5 cm voor en 3,5cm achter) met koni dempers en H&R veren, en ik heb een setje Rota's aangeschaft

Nu sta ik op het punt (moet nog even de knoop doorhakken en vele ruzies verder met mijn vrouw:)) maar ik wil er een 2jzgte uit een aristo in hangen althans dat zit denk ik begin januari in de planning, nu even zoveel mogelijk info opzoeken (heb al een complete swap manual gevonden op het internet).

Dus hopelijk als de ruzies over zijn en mijn vrouw geeft zich gewonnen :p gaat dit gebeuren. Ik weet niet of er mensen zijn op het forum die dit ook al is hebben gedaan maar alle info is welkom

Bijlagen

• photo5781.jpg
    photo5781.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 55
  • photo5782.jpg
    photo5782.jpg
    82 KB · Weergaven: 55
Welkom Marc,

mooie auto, mooie kleur ook!

succes met je plannen, hopelijk krijg je het gewonnen thuis ;)

groetjes Yvonne

Mooie wagen met mooiere plannen!
mag ik vragen wat de maten van de rotas zijn? Zit al een tijdje met dezelfde in mijn hoofd maar durf niet goed beslissingen over de maten te nemenšŸ˜³