originele BBS CH 18x8 ET38 5x114.3 met banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJexor

Nieuw hier
21 apr 2014
7
0
0
BBS CH 18x8 ET38 5x114.3
voor: Bridgestone RE-050A 225-40-18
achter: Bridgestone RE-050A 245-40-18

Doe een reeel bod.

Bijlagen

• photo1963.jpg
    photo1963.jpg
    448 KB · Weergaven: 113
  • photo1964.jpg
    photo1964.jpg
    457,9 KB · Weergaven: 98
  • photo1965.jpg
    photo1965.jpg
    174,3 KB · Weergaven: 89
Ik heb deze een keer langs zijn komen.
qua design lijken ze in ieder geval
inch minder zo lijkt het.

EDIT:
hehe, alleen het design en het feit dat ze onder Lexus hebben gezeten ^_^
Sorry!

Excuus heren, ik ben inderdaad heel lang niet ingelogd geweest op het forum. Ik heb de velgen destijds op het forum gezet voor mijn vader en daarna eigenlijk vergeten achter de verkoop aan te zitten. Hij heeft ze nog liggen dus mocht er nog interesse zijn, laat het mij even weten op via mn gmail: javhese@...

Excuus heren, ik ben inderdaad heel lang niet ingelogd geweest op het forum. Ik heb de velgen destijds op het forum gezet voor mijn vader en daarna eigenlijk vergeten achter de verkoop aan te zitten. Hij heeft ze nog liggen dus mocht er nog interesse zijn, laat het mij even weten op via mn gmail: javhese@...

Je hebt een mail! Als je hem niet binnen heb gekregen zou je me dan een berichtje op het forum willen sturen?

BBS Impul M1
front: 18x8 ET38 (BBS RS523)
rear: 18x9 ET38 (BBS RS524)

Harten zijn gespoten in origineel BBS goud. Randen en zekant moer zijn gepolijst. Alle boutjes zijn origineel BBS, met uitsluiting van de nieuwe moertjes :)
De goud op zwarte center caps zijn als nieuw. De originele center caps zitten er ook bij maar zijn lelijk door zonlicht.

Binnen nederland 2250 EUR en ik kom ze persoonlijk brengen

-----------

Outside the netherlands:

Centers are repainted in matt BBS gold paint. Barrels and hex nut are polished. All hardware is original BBS.
Comes with gold on black center caps. Original center caps which are also included are cracked by sunlight.

2250 EUR + shipping

Status
Niet open voor verdere reacties.