Originele Lexus Vloermatten

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beste LS ?rs,

Ik wil vloermatten mooit taupe oem matjes zoals deze http://www.lexuspartsworld.com/Scripts/ ... ategory=26.
Wanneer ik de
FAQS doorneem lees ik dat ze niet internationaal verzenden, dat is vervelend want hoe krijg ik die matten nou hierheen ?

Iemand een goed idee ?

Een broer die daar woont en ze doorstuurt ?

Bedankt Lexter
 

Kevin Carbage

Hoort erbij
22 mrt 2012
64
2
0
In jou gezocht topic staat een link naar een marktplaats advertentie, die kerel heeft er op dit moment 4, wellicht dat daar goede gebruikte tussen zitten? Zijn prijzen zijn heel erg laag! Dus voor 5 euro heb je denk ik wel een gebruikt setje ;)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Nou ik moest idd 115 $ bijbetalen en dat wil ik niet ...

Bedankt voor jullie tips ik zal ze allemaal is uitpluizen.

:rulez:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
ik heb ze bij de mattenhoer besteld, want ik weet nu al dat een 2de handsie altijd versleten zal zijn, juist daar waar ik dat rubber erop heb geplakt.

kosten 46 eu zonder logo gratis verzending .... dus zoek ik gewoon een borduur oma die ff een mooi Lexus logo kan borduren.

:)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Lexter zei:
Nou ik moest idd 115 $ bijbetalen en dat wil ik niet ...



:rulez:

Eigenlijk heb je gelijk, maar ik kon het toch niet laten een set te bestellen, ik ben benieuw wat onze vaderlandse ficus hier nog aan wil verdienen.
:roll:
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb nu eenmaal een zwak voor " orgineel '' en probeer mijn auto ondanks zijn ouderdom van 12 jaar er als nieuw uit te laten zien en ja dan zijn nieuwe orginele auto-matten een must.
;)
Ja tog nie dan
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Ik heb een borduur boer gemaild:

hoi ik heb 4 vloermatten en daar moet een logo op worden geborduurd.

het betreft 4 Lexus LS 400 vloermatten.

Kunt u mij ongeveer gaan vertellen wat een logo zou kosten ?
Want op de originele staat Lexus en ik wil graag Lexus LS400.

alvast bedankt voor uw reactie.

:worship:

@ Henny,

Je hebt gelijk ik hoop dat het lukt met de logo's want voor mij zijn ze dan origineel genoeg, beter nog ze zijn dan uniek. Het zou mij zeer plezieren als ik de nieuwe velours vloermatten met die tekst kan laten borduren en dat mag kosten 50 eu.

groet

Lexter
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ja hoor, mijn mattenset is binnen en liggen inmiddels in de auto, natuurlijk erg mooi.
Het hele setje kost 78 euro, verzendkosten 94 euro, invoeren 48 euro, totaal 220 euro :eek:

Mijn directe omgeving verklaard mij een heel klein beetje gestoord en ja eigenlijk hebben ze wel een heel klein beetje gelijk
Maar hun rijden dan ook niet in een hele mooie LS400 met nieuwe vloermatten :loll:

HUP HOLLAND HUP :football:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Kijk zo hoort het ook. Ik heb de rode LS 400 gehad, nu in handen van JWR en de eerste Duitse eigenaar liep in buitenschoenen naar de auto en trok dan de binnenschoenen aan. Dan blijft alles mooi van binnen. Ik heb ook een hekel aan zooi in de auto. In de winter van die dikke rubbermatten erin. :D
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Vertel jij mijn Dogo Argentino maar dat ze haar schoenen moet uit trekken voordat ze de gehele auto onder kwijlt en smeert met haar zwarte poten. ( de hond is geheel wit in normale staat.)

:O
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beste LS 'ers,

ik heb zoveel spijt van deze nep matten dat ik ze terug stuur en de man aanbied om mijn oude matten te gebruiken en deze na te maken en de forum lezers als klant te krijgen.

over en uit ...

Groet

Lexter