Paris krijgt een LF-A

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
De dag begon zo mooi en dan lees je dit. Dit verwende nest kan niet eens het tankdopje van haar Bentley vinden laat staan wegkomen met een LFA. Daar heeft zelfs de Stig moeite mee. Ik hoop dat dit moment wel op Youtube komt te staan, de eerste LFA van de 500 die door dit mormel aan puin wordt gereden. (en dat er een afdruk van Lexus in spiegelbeeld van de airbag voor eeuwig op haar voorhoofd staat, dan kun je de grote L ook als looser lezen haha.) Bij Range Rover zijn ze ook knetter geworden om Victoria Beckham erbij te halen voor de Evoque. Helaas het gaat echt bergafwaarts met de mannenauto's. :(
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Tja, dat krijg je als je bulkt van het geld,.......................

Had Lexus het maar net als Ferrari moeten doen, die verkochten een F40 ook niet aan elke jandoedel of in dit geval een truushola,.............................

Jammer dit is een behoorlijke smet op de LF serie, en dan die kleur ook,.... banangeel,............... :X
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
nee de gele was een grapje , want ze zei gelijk dat het niet haar kleur was , is die verwend of niet , foi zeg
men ik ben het niet maar al was die poepbruin met een rose interieur schei uit dan was ik zo blij als een klein kind
375.000 dollartjes kost zo'n ding gewoon sterker nog dat heb ik nog geeneens aan hypotheek whahahahahahahah
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Volgens mij proef ik hier alleen maar afgunst ;)



De buurman met een uitkering kijkt wellicht ook zo naar onze IS, etc.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Nee hoor geen afgunst in tegendeel maar die Paris weet echt niet wat er speelt in de wereld. Heeft alleen een rijke opa, that's it. En autorijden kan ze helemaal niet en dan zo iets krijgen, zonde.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Dit is toch alleen maar goed voor ons? ZOnder deze mensen komt er een stukje minder omzet binnen, minder naamsbekendheid, etc.
Ik blijf een toontje van afgunst horen :p

Dus meer kans op een leuke Lexus voor ons, die betaalbaar is :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ja tuurlijk zijn we retejalours, als je voor een dubbeltje bent geboren word je ook geen kwartje, maar mevrouw Paris is wel een typetje dat met een gouden lepeltje in haar mond geboren is, en laten we het dan maar niet hebben wat er nog meer is verdwenen in het mondje van , nou ja vooruit, "mevrouw" Paris,...............................hahaha :sucks:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Nee afgunst doe ik niet aan. Er zijn zat megarijke mensen die wel wat met hun leven doen en andere mensen helpen ondanks hun geld. Maar die Paris heeft echt helemaal geen bagage en maakt alleen compleet zinloos geld van een ander op. Een zo'n LFA is een meesterstuk wat techniek betreft. Totaal onbruikbaar in dagelijks verkeer dat wel maar wat een auto. En dan juist zo'n muts die deze auto zomaar even krijgt, dat heeft geen enkele betekenis voor haar. Maar ja ga eens een dag in Monaco lopen dan struikel je over deze mensen. Het enigste feit dat zulke mensen onderscheidt van ons normale mens is de factor geld en meer niet. Ik blijf nog steeds genieten van een mooie GS 430 of een oude LS, meer dan genoeg voor mij. En in de hele randstad mag je niet harder dan 100 km/uur. Dan ga ik voor ultiem comfort. :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
blue-eyes zei:
Volgens mij proef ik hier alleen maar afgunst ;)



De buurman met een uitkering kijkt wellicht ook zo naar onze IS, etc.
nee je mist het punt ze verteld hem gewoon even dat geel haar kleur niet is dat is ondankbaar !!!!
daarom zei ik ,AL WAS DIE POEPBRUIN MET ROZE INTERIEUR dan was ik nog blij, maar goed al zou ik zon ding krijgen dan was de verzekering weer te duur dus dan had ik nog niets whahahah la lekker gaan die rich kids voor diegene die het niet gelezen heeft
quote van miss hilton
My boyfriend is such a prankster. As a practical joke when he surprised me with the car. He first had them pull up a yellow Lexus. I was in shock! The car is amazing! But yellow! So not my style! Ha. Then he had the real present pulled up, the Lexus in a beautiful pearl white.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ach, die roze Bentley zegt toch al genoeg over stijl?

Maar inderdaad, ik zou liever gezien hebben dat de auto in de garage van Jay Leno en de Sultan van Brunei zou verdwijnen, bij PH is het inderdaad niet meer dan een hebbedingetje, iets waarmee ze haar vriendjes probeert te laten zien dat ze beter is dan de rest.

Maar goed, die mensen moeten er ook zijn.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Allemaal heel mooi en vertederend voor de loot aan de Hiltonstam,........ maar die reactie so not my stile!!! :p

Als die Hilton mijn vriendin zou zijn had ik haar een schup voor d'r muts verkocht, so not my stile!!!wtf*&*&&
De kans is echter groot bij het uithalen van voornoemde aktie dat je een nieuwe schoen moet kopen, die ben je geheid kwijt !! Hebbie dat weer. Verwend kreng, van mij kon ze een fiets zonder zadel krijgen,....... :photo: