Parrot inbouwen IS200

Jeroenvp4

Hoort erbij
25 dec 2009
26
0
0
Hallo,

Ik wil mijn parrot in me lexus inbouwen. Nu is mijn vraag of de standaard radio met 6 cd wisselaar er makkelijk uit te halen is? En of die gewoon met iso-stekkers zit aangeloten?

Bedankt alvast groeten Jeroen
 
16 dec 2009
117
0
16
Jeroenvp4 zei:
Hallo,

Ik wil mijn parrot in me lexus inbouwen. Nu is mijn vraag of de standaard radio met 6 cd wisselaar er makkelijk uit te halen is? En of die gewoon met iso-stekkers zit aangeloten?

Bedankt alvast groeten Jeroen

hij zit niet met ISO stekers verbonden, ik ben zelf ook benieuwd hoe men de radio demonteerd wil dit ook gaan doen voor meerdere doeleinden!?
 

Jeroenvp4

Hoort erbij
25 dec 2009
26
0
0
Hee ronald,

Ik heb al een verloopkabel bij de autoshop besteld. Zal daar is vragen hoe ie eruit moet en dan kom ik er op terug!

Groeten
 

Vincent

Hoort erbij
30 apr 2010
31
0
0
ronaldveen1984 zei:
Jeroenvp4 zei:
Hallo,

Ik wil mijn parrot in me lexus inbouwen. Nu is mijn vraag of de standaard radio met 6 cd wisselaar er makkelijk uit te halen is? En of die gewoon met iso-stekkers zit aangeloten?

Bedankt alvast groeten Jeroen

hij zit niet met ISO stekers verbonden, ik ben zelf ook benieuwd hoe men de radio demonteerd wil dit ook gaan doen voor meerdere doeleinden!?

De radio trek je er zo als ??n blok uit. Via Google kom je daar voor genoeg materiaal tegen:

http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=95
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum
/index.php?showtopic=1161&%22]RADIO%20REMOVAL%20GUIDE

Let er goed op dat je het stereoblok er recht uit haalt, want dit is scherp. Plak de randen van het dashboard af met tape, ook kan je een extra paar handen wel gebruiken.

De stekkers voor de Parrot zijn goed te verkrijgen via internet. Nadat we een aantal jaren geleden een Parrot in een Corolla Tsport hadden gebouwd hadden we bijna ook een Parrot in de IS200 ingebouwd, de plannen waren helemaal klaar, alleen was er geen tijd, toen is het er niet meer van gekomen.
 

Edwin

Nieuw hier
30 mei 2010
2
0
0
Moet je wel de radio eruit halen of kan je de iso niet bij de versterker achter het handschoenkastje benaderen
 
16 dec 2009
117
0
16
Edwin zei:
Moet je wel de radio eruit halen of kan je de iso niet bij de versterker achter het handschoenkastje benaderen

er zit geen iso stekker in de versterker, hiervoor moet je een by-pass kabel kopen via ebay.
deze kabel in de kabel steken die uit de versterker komt en geleiden naar de radio en zo via de nieuwe iso aansluitingen je radion aansluiten
 

45miles

Nieuw hier
2 jun 2010
5
0
0
hoi hoi heren,
ik zal me ff voorstellen ik ben arjan en ben nieuw hier. sinds vorige week in bezit van een gebruikte lexus is 200 uit 1999.
Daarin zit in parot systeem om presies te zijn MKi9100
Daar zit een aansluiting op voor usb en ipod. Het werkt allemaal perfect. Alleen het geluid van de usb en ipod gaat alleen over de voor speakers. Is dit normaal?
groetjes
 
16 dec 2009
117
0
16
45miles zei:
hoi hoi heren,
ik zal me ff voorstellen ik ben arjan en ben nieuw hier. sinds vorige week in bezit van een gebruikte lexus is 200 uit 1999.
Daarin zit in parot systeem om presies te zijn MKi9100
Daar zit een aansluiting op voor usb en ipod. Het werkt allemaal perfect. Alleen het geluid van de usb en ipod gaat alleen over de voor speakers. Is dit normaal?
groetjes


dit komt omdat je gebruik maakt van de orgine aansluitingen van lexus of omdat er bij jou een oude bypass is gebruikt!
 

45miles

Nieuw hier
2 jun 2010
5
0
0
ik weet niet welke aansluiting secu bypass ze hebben gebruikt omdat ik hem kocht met het systeem erin. maar uit jou reactie maak ik uit op dat ik op zoek moet naar een nieuwere versie bypass. groetjes
 
16 dec 2009
117
0
16
45miles zei:
ik weet niet welke aansluiting secu bypass ze hebben gebruikt omdat ik hem kocht met het systeem erin. maar uit jou reactie maak ik uit op dat ik op zoek moet naar een nieuwere versie bypass. groetjes

ik heb via het engelse forum begrepen dat er by-pass kabels zijn voor 2 uitvoeringen (s en se), ik heb er een besteld uit UK en die was gelukkig de goede!
En ik zou als ik jou was eerst kijken of er bij idd een by-pass inzit of niet, kijk even achter het handschoenenkastje of er een versterker zit dan weet ik snel al meer!