Waar liggen de gevoelige plekken
Feitelijk kun je dat niet in specifieke zin weergeven, e.e.a. afhankelijk van km's en weersinvloeden.
In algemene zin kun je denken aan dragende delen/balken chassis, wielkasten, ophangingscomponenten en plaatwerk onderzijde. Bepaalde delen zijn al voorzien van een waslaag vanuit de fabriek. In tijd en door verwering laat deze vaak los. Je zou dit dus eerst dienen te inspecteren.
E.e.a. is hierboven al genoemd, denk ook aan het vermijden van delen die b.v. voor APK en visuele inspectie van belang zijn. Remleidingen onder een dikke beschermingslaag, kan een afkeur betekenen. Als je het b.v. op zeer hete delen aanbrengt, kan dat behoorlijk gaan stinken en etc.
Wat Tri o.a. zegt, je kunt niet altijd overal makkelijk bij, en e.e.a. kan veel troep veroorzaken bij onjuist gebruik. Wat dat betreft kan het lonen hiertoe een gespecialiseerd bedrijf in te schakelen.