Pieptoon

kirlak

Nieuw hier
30 dec 2024
5
6
3
Hallo beste formleden
Ik heb onlangs een Nx 450h
er zit een alarm op , wil graag bij deuren openen en sluiten dat de alarm pieptoon activeerd
Hoe /wie kan deze activeren?
Bij mij eerdere vw tiguan 2022 lukte het wel

Welkom in dit mooie forum. En gefeliciteerd met een wederom prachtige NX! Graag foto's delen, vinden we leuk hier.

Staat dat niet in de handleiding? Voor zover ik weet kan dat met de (EU) Nederlandse auto's niet. Bij de USA modellen is dat wel mogelijk. Althans, so was het altijd wel. Je hebt met de modernere modellen wel veel meer mogelijkheden. Dus RTFM ;)

• Leuk
Waarderingen: kirlak
Bedankt voor je bericht , misschien dat iemand dit kan activeren

Bijlagen

• 1000011672.jpg
    1000011672.jpg
    4,2 MB · Weergaven: 18
Dankje!
Klopt ja wilde de dikste uitvoering
Was het zat met de duitse storing gevoelige bakken koste me klauwen met geld om het op de weg te houden

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Dankje!
Was het zat met de duitse storing gevoelige bakken koste me klauwen met geld om het op de weg te houden
Mooie uitvoering! Dan heb je het juiste merk gevonden. Ze zijn niet perfect maar streven er wel naar.

Een Lexus is geen VAG, pieptoon zit er gewoon niet op (althans voor het alarm). Dus helaas...
Welkom!

Welkom Kirlak. Ik heb geen pieptoon voor het alarm op mijn NX450h.
Het alarm gaat standaard aan als je de deuren op slot doet.

Hele mooie wagen hoor. Het is een kwestie van wennen, hier in de straat 2 mercedessen ,die altijd met veel ruchtbaarheid 's nachts parkeren incl.piep. ik kom lekker stil thuis. Heb een UX 250h F-sport, maar de deurvergrendeling met double lock hoor ik duidelijk in het slot vallen. Klak en daarna een zwaardere klak. Geen hoog piepje.
Mvg, en veel rijplezier.

• Leuk
Waarderingen: kirlak
Dankje!
Kleine correctie :giggle:: de F-sport is de 'sportiefste' uitvoering maar niet de 'dikste', Volgens mij ontbreken bij jouw bv de digitale binenspiegel en de parkeer assistent (correct me if I'm wrong).

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S