Pimp my ride!

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.112
4
816
113
Al ruim een jaar tuf ik rond met dezelfde ongepimpte bak, welke past het beste? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Begrensd.jpg


Betaald.jpg


Dacia.jpg


De mijne is 523 cm lang.jpg


Snelle wagen.jpg
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
957
498
63
Toch de eerste: super klasse om met zo'n wagen lekker op de rechterbaan te kruisen #LexusLife
 
  • Leuk
Waarderingen: Higgie

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
Wel mooi om op plakkies de fotos te maken, we zijn ook maar gewoon mensen, wil je dit op de nummerplaathouder laten drukken? Dat kan want mijn zoon heeft dat eens laten doen maar kon gelukkig niet op mijn auto worden gezet omdat die was vastgekit. De tekst was "ik rem niet voor paarden". Wel leuk en met duidelijke reden gemaakt, maar niet om te monteren op mijn lexus. Hij hangt nu op mooie plek in schuur.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.112
4
816
113
Wel mooi om op plakkies de fotos te maken, we zijn ook maar gewoon mensen, wil je dit op de nummerplaathouder laten drukken? Dat kan want mijn zoon heeft dat eens laten doen maar kon gelukkig niet op mijn auto worden gezet omdat die was vastgekit. De tekst was "ik rem niet voor paarden". Wel leuk en met duidelijke reden gemaakt, maar niet om te monteren op mijn lexus. Hij hangt nu op mooie plek in schuur.
Mijn auto is mijn speeltje, je moet een beetje lol hebben, zeker met een Lexus, dat zeldzame merk dat bijna niemand kent.
Met mijn vorige heb ik gedragraced, off road geweest, had er veel te grote wielen onder en de luchtvering was gemanipuleerd .
Vorig jaar reed ik hier mee rond:

1667148960508.jpeg


M'n buurman lag in ieder geval in een deuk.
Als ik een auto wil om van A naar B te komen koop ik wel een BMW.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
Jazeker moet je lol hebben en of het nou een lada of lexus is maakt niet uit. Maar dit soort stickers en gein valt des te meer op bij een lexus en doet het goed.
De nummerplaathouder met de tekst is niet geplaatst omdat mijn ouders het zeer ongepast vonden om na zo'n heftig ongeval er een loopje mee te nemen. Voor mij liep het gelukkig goed af (meerdere engeltjes op m'n schouder), maar voor mijn auto en het paard was het afgelopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator
2 okt 2021
200
121
43
Mijn auto is mijn speeltje, je moet een beetje lol hebben, zeker met een Lexus, dat zeldzame merk dat bijna niemand kent.
Met mijn vorige heb ik gedragraced, off road geweest, had er veel te grote wielen onder en de luchtvering was gemanipuleerd .
Vorig jaar reed ik hier mee rond:

Bekijk bijlage 180025

M'n buurman lag in ieder geval in een deuk.
Als ik een auto wil om van A naar B te komen koop ik wel een BMW.
Ben je wel zeker dat je met een BMW zonder problemen van punt A naar B geraakt? 😆
 
  • Haha
Waarderingen: Johno en Higgie

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
81
47
18
Gruwelijk.. die stickers.. beetje in de categorie: Turbo V8 ed plak emblemen maar dan misschien ietsje lolliger..
 

Namssam

Hoort erbij
15 jan 2024
31
42
18
Gruwelijk.. die stickers.. beetje in de categorie: Turbo V8 ed plak emblemen maar dan misschien ietsje lolliger..


Het omgekeerd vind ik dan persoonlijk wel ietsje geiniger.

Dus bv een sticker Aygo op een Supra. Of 1.1 op een V6