Plaatsing hid ballast

lammy1

Nieuw hier
10 mrt 2011
5
0
0
Beste medeforumleden,

heb gisteravond hid lampen gemonteerd in mijn Lexus.
Mijn vraag is wat is de beste plaats om de ballasten te plaatsen.
Eventueel foto's?

Frank
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Als je maar neit naast je ECU of steering ECU gaat plaatsen, want dan kunnen er gekke dingen gebeuren.

Ik heb ze gewoon achter de kapjes van de koplampen gemonteerd.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Hey ik ben ook van plan om een H11 HID kitje te kopen... welke heb jij gekocht ???
En hier ook inneens een vraagje, mss ok interessant voor jou...
Als je dan toch HID's zet wat dan met die standlichtjes ??? Dan zien ze er toch maar geel uit h??...
Ik heb deze op ebay gezien :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 284wt_1222

Zit er goed uit.... en met een ingebouwd circuit om fouten in de boordcomputer tegen te gaan !!!
Zou het iets zijn ???
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Voor de lexus kan je alle soorten stadslichtjes gebruiken :) maak je maar geen zorgen om stadslichtjes :) Ik heb zoveel verschillende gebruikt en geen van hen geven fouten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hou rekening mee dat je wel de juiste Hid kitje bij gaat pakken, want anders zijn je stadslichten straks blauwer dan je xenon :)

Wat voor kleur xenon ga je nemen? heb je daar al over nagedacht?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ja klopt voor een goede allround is het zeker goed, maar ik weet niet hoe je vorige auto was, maar in een projector ogen vergelijkbare lampen iets blauwer dan in een Reflector :)

Bij ledjes passen vaak 6000k het beste :)
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Mijn vorige auto was een peugeot 406 coupe... Die had ook projectors.... En idd in bepaalde hoeken zag je soms wel meer van die blauwe schijn maar dat viel goed mee..... Dus ik denk dat ik gewoon 6000k ga bestellen..... Heb lince gisteren nog een pm gestuurd... Hoop in de loop van de week al te kunnen bestellen !!!!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha ja Lince heeft een snelle service, zodra je hebt overgemaakt, dan stuurt hij altijd dezelfde dag zijn spullen op. Perfect voor ongeduldige mensen zoals ik :D hahahahah laat ons weten wanneer het zover is!
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Net geld overgemaakt naar Lince :worship: :worship: :worship:
En nu effe wachten he...... :X :X

En ik ben weeral ongeduldig se....... :) :)